14 september 2011


Wilfred Genee hoopt stiekem op winnen Gouden Televizier-Ring met Voetbal International

Op vrijdag 21 oktober is het weer zover: de jaarlijkse uitreiking van de Gouden Televizier-Ring, in Nederland de belangrijkste publieksprijs op televisiegebied. Net als vorig jaar maakt Voetbal International kans om te winnen. Breng daarom nú je stem uit!

Om te stemmen ga je naar televizierring.nl. Stemmen is gratis, wel moet (om valsspelen tegen te gaan) ingelogd worden met een Televizier-, Facebook-, Hyves- of Twitter-account. Stemmen kan tot en met 30 september. Onder alle stemmers wordt twee keer een Apple iPad 2 verloot.

Ons stemadvies: kies bij Gouden Televizier-Ring voor 'Voetbal International', bij Zilveren Televizier-Ster Man voor 'Johan Derksen' óf 'Wilfred Genee' en bij Televizier Talent Award, vanwege zijn bijdrages in Tour du Jour, voor 'Erik Dijkstra' (tenzij je natuurlijk een andere mening bent toegedaan, maar dat kunnen wij ons haast niet voorstellen).

Wilfred Genee laat in het blad Voetbal International weten: "Wat zou het een stunt zijn als we met ons simpele voetbalprogrammaatje zo'n Gouden Ring in de wacht slepen. Dat Johan, René en ik in smoking de trappen van Carré afdalen. Alsof Calimero een olympische medaille wint."

"Natuurlijk zullen wij tijdens onze uitzendingen om het hardst roepen dat het ons niet veel doet. En Johan zal het waarschijnlijk ook menen. Maar toch, stiekem hoop ik op een stunt. Alsof RKC met 0-6 bij Ajax wint."

Vorig jaar eindigde Voetbal International / VI Oranje op de vierde plaats. Enkel de drie hoogst genomineerden maken tijdens de live-uitzending nog kans op de felbegeerde trofee. De standen gaan dan weer op nul en tijdens de uitzending kan er vervolgens via sms'jes en telefoon gestemd worden.

René van der Gijp was vorig jaar genomineerd voor de Televizier Talent Award. Hij won uiteindelijk niet (de prijs ging naar Jan "Kooijemans"), maar het zorgde wel voor leuke televisie in de studio van Voetbal International.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Vindt het sympathiek dat je Erik Dijkstra noemt, Sigaarsnor.

Anoniem zei

Nu weet ik het echt zeker: Wilfred Genee is de Sigaarsnor.

SigaarSnor zei

@Anoniem 14-09-11 22:31: Hè, shit. Je hebt me door! ;)

Savas zei

heb gestemd voetbal international, Johan derksen en jakhals

Anoniem zei

Kun je niet eens op onze Gijpvogel stemmen?! Dat is niet alleen een schande, maar ook bijzonder vreemd. Hoe kan het dat iemand die er vorig jaar nog bijna met de talent award vandoor ging niet eens op de lijst staat?

Dit vraagt om KEIHARDE ACTIE!

SigaarSnor zei

Vond ik ook vreemd inderdaad. Je kunt overigens wel zelf nog personen nomineren (onderaan op de pagina), maar je weet eigenlijk van tevoren al dat het dan een weggegooide stem is.

Sven zei

Ik vondt het eigelijk al verrassend dat er twee mannen van VI genomineerd zijn. Het is eigelijk de gewoonte om alleen presentatoren voor de silverenster nomineren, maar vanwege de populariteit en ook de persoonlijkheid zou Derksen wel meegepakt zijn denk ik.

Ik heb op VI gestemd maar met 800.000 kijkers kan het programma nooit winnen van kijkcijver kanonen die bij RTL4 en de NOS draaien en die dubbelen kijkcijfers halen.

Ik ben de enige hier waarschijnlijk maar ik vondt het terecht dat Rene vorig jaar de talentaword niet won, want Rene vondt ik te lang op tv daarvoor zitten. Ik heb dit jaar Gert Jacobs geselecteerd voor talent van het jaar omdat deze man zonder tv ervaring toch drie weken zich zelf gebleven is.

Zelf heb ik ook voor Johan Derksen gestemd voor de silverenster en hoewel het nooit gebeurd zou ik Derksen zo die prijs zo gunnen omdat hij in het verleden toch door vele als een tiran werd afgeschilderd

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link