16 september 2011


Uitzending Voetbal International (vr 16-09-2011)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL), hier (directe .mp4-link #1), hier (directe .mp4-link #2), hier (Megaupload.com) of hier (Megavideo.com) de complete uitzending van vrijdag 16 september 2011. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, Johan Boskamp, Emile Schelvis en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Sigaarsnor, ik weet niet hoe jij denk over die Emile Schelvis, maar is het niet mogelijk om een petitie te starten om hem weg te halen van die hele VI. Ik en meerde irriteren zich mateloos aan hem. Met z'n flauwe grappen die nooit aankomen. GRRRRrrr!!

Krayface zei

Johan Boskamp was lachen vanavond! @ Anoniem mijn stem heb je.

Anoniem zei

Die van mij ook, slappe hap die Emile. Lul die nul uitstraling heeft én geen leuke grappen heeft hoort hier toch niet thuis joh?

SigaarSnor zei

Ik ben juist wel fan van Emile. Hij mag dan niet de leukste thuis zijn, kennis over voetbal heeft hij wél.

Anoniem zei

Ja dat is wel zo, maar in hoeverre is dat nodig als de andere 3 aan tafel dat al genoeg hebben? Denk juist dat het programma meer heeft aan een goede balans en met deze slappe zak is die er niet.

Anoniem zei

geen ruzie maken mensen vi blijft een topshow

SigaarSnor zei

@17-09-11 11:12: Die redenering kun je ook andersom maken: in hoeverre is humor bij Emile noodzakelijk als de anderen aan tafel daar al voor zorgen? Ik vind dat hij met zijn kennis over (vooral het buitenlandse) voetbal wel wat toevoegt. Maar goed, ieder zijn voorkeur wat dat betreft :)

Anoniem zei

Emile vind ik altijd wel een goede toevoeging. Hij wordt niet overrompeld door de andere en heeft veel buitenlandse voetbalkennis en verhalen! Wanneer komt Rene weer terug?:)

SigaarSnor zei

Ik verwacht René niet deze maandag, maar de maandag erop (26 september) weer terug.

Anoniem zei

Emile moet blijven :-) Misschien niet de leukste, maar heeft meeste kennis aan tafel, no doubt!

Overigens ben ik gisteren weggezapped tijdens dat Ajax/JC geneuzel aaaaaublieft ...

krayface zei

"Overigens ben ik gisteren weggezapped tijdens dat Ajax/JC geneuzel aaaaaublieft ..."

Ik ook even heb het nu allemaal wel gehoord. Maar was wel leuke uitzending gisteren.

Genee nee wij zetten hem gewoon uit :P

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link