06 december 2010


Hans Kraay Jr.: kans op terugkeer in VI nihil

Er is nog altijd geen overeenstemming tussen SBS en RTL over Hans Kraay Jr. "De kans dat ik nog terugkom bij Voetbal International is nagenoeg nihil", zo zei Kraay Jr. vorige week dan ook in het programma En Dan Nog Even Dit op RTV Oost (zie video hieronder, vanaf 14:05).

"Zelfs Johan Derksen vindt het leuk als ik terugkom, want hij houdt van strijd", aldus Kraay Jr. SBS staat het hem echter nog altijd niet toe. "Ik kan niet wachten dat SBS en RTL eruit komen, want ik mis Johan, Wilfred en René."

Opvallend genoeg mocht SBS-presentator Jan Joost van Gangelen vanavond overigens wél aanschuiven bij Voetbal International. Hans Kraay Jr. zelf was onlangs te zien bij Pauw & Witteman op de Publiek Omroep, maar een optreden bij RTL zit er dus voorlopig nog altijd niet in.

Get Microsoft Silverlight


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg zwak van de campingzender SBS6

Anoniem zei

@ Anoniem 07-12-10 08:32

Wat had u dan verwacht? Het verstandelijk vermogen van de directie van SBS6 is ver te zoeken. Het wordt niet voor niks een 'campingzender' genoemd.

Ook ik vind dit zeer spijtig. Hans hoort bij VI!

Anoniem zei

SBS gunt RTL het succes niet. Bah, misselijkmakend gewoon.

Edson Jorginho zei

inderdaad Hans bij VI!!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link