01 september 2010


Tijl Beckand: Johan Derksen over mij nog mild

Tijl Beckand is niet heel erg geschrokken van de kritiek die Johan Derksen onlangs op hem uitte. Derksen gaf aan nog niet zo te spreken te zijn over de optredens van Beckand in Voetbal International.

Beckand in het AD: "Johan had gezegd dat ik het nog niet helemaal onder de knie heb. Dat ik het wellicht heb onderschat. De anderen zitten daar met hun honderd jaar ervaring volkomen onaangepast zichzelf te zijn. Zo ver ben ik nog niet, na vier afleveringen. Trouwens, eigenlijk was Derksen over mij nog mild - gelet op hoe hard hij soms over anderen oordeelt."

Bang dat zijn rol in het programma uitgespeeld is, is hij niet. "Johan had gevraagd of ik één keer per maand wilde meedoen. Vaker niet. Er is nooit sprake van geweest dat ik Kraay zou opvolgen. Ik heb daar de tijd niet eens voor. En ook niet het soortelijk gewicht. Kraay is onvervangbaar."

Ondanks alles vindt Beckand het "fascinerend" om aan tafel bij Voetbal International te zitten. "Eén negatieve opmerking over bijvoorbeeld Feyenoord en mijn e-mail box stroomt vol. En dat is nog niks vergeleken bij wat Derksen meemaakt. Die kan in heel Nederland geen stadion meer in. Hij moet soms rennen voor zijn leven. Waanzin natuurlijk, maar er blijkt wel uit dat je heel snel een open zenuw van de samenleving raakt, zodra je over voetbal begint."


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Tijl,

Johan hield zich nog in.

Mvg, Anoniem :D

Anoniem zei

Tijl kom maar nooit meer.. het heeft geen zin

Anoniem zei

Met als totaal dieptepunt de laatste uitzending.
Eerst die vervelende kwinkslag naar Wilfred toe, waar echt niemand om kon lachen, ook al begreep je de grap....
En dan op het eind die flauwe drankopmerking over Henk Westbroek. Tijl, ik geloof best dat je humor hebt en talent en zo, maar in dit programma verlies je per minuut meer gezicht. Sommige dingen moet je gewoon niet willen, zeker als je ook merkt dat het echt slecht gaat.
Het programma verliest nu ook kijkers, als Tijl erbij zit en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.

Anoniem zei

Wegwezen

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link