21 mei 2010


Fans VI willen Hugo Borst als vervanger Hans Kraay Jr.

Als Hans Kraay Jr. komend televisieseizoen van SBS niet meer mag terugkeren aan tafel bij Voetbal International, dan zien de fans van het programma het liefst dat Hugo Borst zijn plaats inneemt. Dat blijkt uit een poll die afgelopen week op SigaarSnor.blogspot.com werd gehouden en die door maar liefst 819 mensen is ingevuld. Bijna een kwart van hen kiest voor de Rotterdammer.

Op de tweede plaats eindigt voetballer Sjaak Polak (15,6%). Ook Willem van Hanegem is nog altijd populair bij kijkers van het programma (13,8%). Van Hanegem was in het verleden al enkele seizoenen vaste gast, maar leeft tegenwoordig in onmin met Johan Derksen. Aad de Mos (11,6%) bezet de vierde plaats. Jan Mulder en Jan Everse (beiden 9,5 procent) delen de vijfde plek.

In de grafiek onderaan dit bericht staat de volledige uitslag van de poll. Opvallend is dat Pierre van Hooijdonk, de vervanger die RTL naar verluidt zelf op het oog heeft, niet heel populair is. Hij wordt slechts door 4,9 procent van de stemmers genoemd. Ook Jan Medendorp (journalist/presentator bij RTV Oost) en Bert Dijkstra (journalist/columnist van De Telegraaf), die volgens Voetbal International al zouden zijn aangetrokken als vervanger, kunnen nog op weinig bijval rekenen (respectievelijk 1,8 procent en 0,5 procent noemt hen).

Reactie Hugo Borst
Hugo Borst laat aan SigaarSnor.blogspot.com weten dat de kans dat hij na de zomer Studio Voetbal verruilt voor Voetbal International, klein is. "Ik ben in onderhandeling over contractverlenging bij de NOS. Dat komt ongetwijfeld rond. Het is niet uitgesloten dat ik er ooit aan tafel kom te zitten, maar zeker niet de twee komende seizoenen."

Borst verwacht bovendien dat Hans Kraay Jr. volgend seizoen gewoon weer in het programma te zien is: "'Hansje' komt na het WK gewoon weer terug. Da's mooi. Hij zit daar goed. Hansje past beter naast Johan. Tegenpolen."

De analyticus van Studio Voetbal is een fan van Voetbal International. "Ik kijk met veel plezier naar VI. Het is een voortreffelijk programma, geestig, informatief. Zelfs een kutscheet kan voorbij komen. Dat zeg ik: geestig en informatief."

De volledige uitslag van de poll:


Uitslag poll 'Wie moet Hans Kraay Jr. vervangen?'


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat Hugo (nog) niet naar VI wil overstappen. Hij past er naar mijn mening beter dan bij het ingedutte Studio Voetbal.

Anoniem zei

alstjebleift zeg!!, ook al zo een iritante ......kwal!!! co adriaanse vind ik wel heel goed die heeft ook nog wat zinnigs te melden op technisch gebied ,de hansies en de hugo,s pffffhhh dat heb ik nou wel gezien en gehoord laat die hugo maar bij sparta de intresante media kwal uithangen heeft ie zn handen vol aan!!!

harmien zei

nou als hans Kraay niet terug komt,dan zet er idd maar Hugo Borst neer.
Heerlijk ook om te volgen,die kan ook lekker scherp uit de hoek komen...en ja hij durft ook gewoon zijn mening te geven ...en daar hou ik van.
Dus geen hans ....dan maar Hugo.....kan niet wachten.

Anoniem zei

Nou Als Hugo komt haak ik af, wat een azijn zeikerd is dat zeg, dan heb je en de snor en Hugo..Ik kijk al niet eens meer naar studio sport en na de opmerking bij dwdd ben ik overtuigd. Het is een lul.

Anoniem zei

Inderdaad: Borst zou beter bij VI passen, maar ik vind twee man uit 010 wel meer dan genoeg en Gijp moet sowieso blijven. Die van Hanegem had al helemaal nooit op tv mogen verschijnen, dus doe mij maar Aadje de Mos, gewoon omdat Derksen zich daar lekker aan kan ergeren en dit dus mooie televisie opleveren zal.

Anoniem zei

Hugo Borst. Prima, maar ik kijk helemaal niets waar hij in voor komt. Misschien dat ik niet tot de doelgroep behoor....

Anoniem zei

Prem zou goed zijn voor de humor en Jan van Halst voor de voetbal informatie

Anoniem zei

ik hoop dat frank de boer,soren lerby of ruud krol het word

Anoniem zei

evert ten napel mag het ook wel worden hij is echt een voetballiefhebber

Jan jaap de koning zei

Hopen gewoon dat hansie blijft altijd dat klotegedoe met die rechten enz. Hanssie naast van de gijp en derksen echt lache! Ja en als van halst een paar keer in kan vallen ofzo voor de serieuze anelyse enz.

Af en toe mag ik die hugo borst maja ik duim voor hanssie haha lache

Anoniem zei

deze mensen kunnen het ook doen soren lerby frank arnessen mario van den ende winston bogarde ronald de boer erwin koeman gertjan verbeek taco van den velde clarence seedorf keje molenaar geert jan jacobs evert ten napel ron jans piet de visser andre wetzel alfons groenedijk hansie senior hansie junior hansie vonk rene eijkelkamp enz

Anoniem zei

Waarom staat Peter r de vries onderaan de lijst??
onbegrijpelijk..

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link