17 april 2010


Ruzie Derksen en Genee over overstap naar Talpa (Voetbal International)

Fragment uit Voetbal International. Johan Derksen vindt dat Wilfred Genee niet zo hypocriet moet doen door Dick Advocaat te verwijten voor het grote geld in Rusland te kiezen, terwijl hij zelf, volgens Derksen, in 2005 ook voor het geld naar Talpa ging. Wilfred Genee is zeer ontstemd over die opmerking, omdat volgens hem het geld de drijfveer helemaal niet was (hij zag bij Talpa zijn jongensdroom - het presenteren van het voetbal op zondagavond om 7 uur - in vervulling gaan).



10 opmerkingen:

Unknown zei

Ja Derksen moet niet zeiken. Was inderdaad een misselijk antwoord. Ook totaal niet relevant naar mijn mening. Terecht dat Genee zich op zijn pik getrapt voelde.

Bertje zei

Ik vind het niet handig van Johan maar het tekent hem wel. Hij zegt wat hij denkt en is tegenover iedereen zichzelf en schroomt niet om ook collega's en vrienden van krtitiek te voorzien. Daar heb ik zeker respect voor.

Anoniem zei

Daarom is Voetbal International ook veel amusanter dan bijvoorbeeld Studio Voetbal. Als het Kraaij jr. niet is, dan is het Genee wel die meneer Derksen op de kast weet te jaagt...

Tamer Salah zei

Derksen meldt zojuist het volgende via Twitter: Nieuwe uitzendingen Voetbal International staan op de tocht vanwege wat interne aangelegenheden.

Waarschijnlijk naar aanleiding van dit fragment en wat er na de uitzending al dan niet is voorgevallen.

Unknown zei

Derksen had ook ruzie met Kraaij sr. en die is ermee gestopt. Daarna had ie een conflict met Van Hanegem. Met Kraaij jr heeft ie ook regelmatig wat. Wat ik nu zo irritant vind is zijn docerende uitspraken alsof Genee een snotjongen is. Af en toe kan ie zo denigrerend zijn, maar meneer is geboren in het gehucht Heteren en is opgegroeid in een volkswijk van Nijmegen.

Tamer Salah zei

Ik vraag me af of dit een serieus probleem gaat worden, want misschien is dit de 'druppel' voor Genee (die het al langer zat is?)

Derksen heeft meerdere malen gezegd dat hij in Genee de ideale presentator ziet van 'zijn' VI en ik denk dat Derksen het als een ongelofelijke nederlaag zal zien (voor zichzelf) mocht Genee er mee stoppen. Hopelijk loopt het met een sisser af.

Unknown zei

Ik weet uit welke volkswijk hij komt, want ik woon ook in Nijmegen. Hij heeft vroeger van alles uitgevreten wat God verboden had en zit nu als een braaf jongetje op de stoel. Derksen ziet Genee als een soort ideale schoonzoon die zijn haren mooi kamt en wellicht een voorbeeldige jeugd heeft gehad. Dan denk ik nou en. Meest tries vond ik zijn laatste 2 opmerkingen. "nou moet jij het gaan redden, Van Marwijk met een dikke smile en ook nog van als ik hier nog zit maandag. Hij prent het er allemaal lekker in. Smakeloos.

SigaarSnor zei

Tamer: Die @johanderksen op Twitter is NIET Johan Derksen. Derksen heeft afgelopen week nog verteld niet te twitteren. Tweet over problemen bij Voetbal International is dus onzin.

Tamer Salah zei

Oke dat wist ik niet. Waar zei hij dat trouwens?

SigaarSnor zei

In de Coen & Sander Show.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link