19 december 2016


Uitzending Voetbal Inside (ma 19-12-2016)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal Inside op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 19 december 2016. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Boskamp, Escha Tanihatu, Bas Nijhuis en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal Inside.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank u

Anoniem zei

@Oliver:

Bedankt weer voor de link.
Krijgen we trouwens ook weer compilaties van de 1e seizoenshelft? Hopelijk wil je ze dan ook in MP4 (HD) formaat plaatsen indien mogelijk.
Voor nu alvast fijne dagen & een goed uiteinde en alle goeds voor 2017.

Unknown zei

Super

Unknown zei

Held!

Cornelis zei

Dolle pret weer hoop ik. Bedankt voor de link!

Anoniem zei

Ik kan de laatste 2 uitzendingen niet zien. Is het mogelijk om deze nog ergens te bekijken?
Alvast bedankt.

Peter Christopher zei

Bubuza is een god op aarde en hij heeft mijn tranen weggeveegd door mijn gescheiden huwelijk te herstellen, mijn vrouw kwam op een dag naar me toe en zei dat ze moest scheiden, ze zei dat ze verliefd was op iemand anders en het huwelijk beu was. ze vroeg een scheiding aan en we verlieten elkaar, maar ik kon niet slapen, eten of drinken, ik was diepbedroefd en begon online hulp te zoeken, ik zag verschillende getuigenissen van mensen die Lord Bubuza waardeerden omdat hij hen hielp bij het herstellen van hun relatie, dus nam ik contact op Lord Bubuza op WHATSAPP: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn problemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering. Hij zei dat mijn vrouw binnen 12 tot 16 uur na het uitspreken van de spreuk terug zal komen bedelen. Ik geef zijn eis en deed wat hij me opdroeg. Ik was geschokt toen mijn vrouw huilend kwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren. Lord Bubuza is een man van zijn woord neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com of via de website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link