24 december 2016


Sensi Lowe: 'Door de mannen van VI, besloot ik mijn borsten te omarmen!'

Drieënhalf jaar geleden mocht Sensi Lowe haar debuut maken in Voetbal Inside. Ze mocht toen namens Carlo Boszhard en Irene Moors een taart overhandigen aan de jarige Johan Boskamp. Sindsien is Sensi een 'vriendin van de show' geworden!

Direct werd Sensi al duidelijk dat de mannen aan tafel een erg apart gevoel voor humor hebben en ook dubbelzinnig uit de hoek kunnen komen. ''Ik gaf Johan Boskamp een mes om de taart aan te snijden, en vroeg of hij hem erin wilde steken. Dit zorgde voor grote hilariteit aan tafel.'', aldus Sensi Lowe.

Toch hebben deze dubbelzinnige opmerkingen over met name de 'voorgevel' van Sensi Lowe een positief effect op haar gehad. ''Vroeger had ik er een hekel aan als mensen over mijn borsten begonnen, maar inmiddels maak ik mij er niet meer druk on. Ik heb ze nu eenmaal, kan ze er moelijk afhakken, dus heb ik besloten om ze te omarmen, hahaha''.

Voor alle fans van Sensi Lowe is er ook nog meer goed nieuws te melden. In de film 'Sneekweek' is Sensi Lowe zelfs geheel topless te zien. Benieuwd of de heren aan tafel die scene ook al eens hebben bekeken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link