24 december 2016


Nico Dijkshoorn: ''Wilfred Genee doet echt alles voor de kijkcijfers''

Nico Dijkshoorn schoof vroeger af en toe aan bij Voetbal International en VI Oranje. Nu is hij alleen nog te zijn bij DWDD, maar toch zit Nico Dijkshoorn iets niet lekker. 'Tijdens VI Oranje in 2014 is Wilfred Genee behoorlijk door het ijs gezakt', aldus Nico Dijkshoorn.

''Ik ben aan tafel gaan zitten bij VI, alleen omdat ik enorm veel sympathie heb voor Johan Derksen. Hij heeft mij vroeger als columnist binnengehaald bij Voetbal International en verder vind ik hem een mooie, onafhankelijke kerel.''

''Waar het voor mij mis is gegaan, is tijdens het WK 2014. Eerst richtte iedereen zijn pijlen op Louis van Gaal en het matige spel van het Nederlands elftal. Omdat mensen ons te kritisch vonden werd het een paar uitzendingen laten een 'feestvierprogramma', waarin iedereen met een leeuwenkop op z'n harses zat. Die stijlbreuk verwijt ik vooral Wilfred Genee. Hij is daar voor mij behoorlijk door het ijs gezakt. Ik dacht, jij doet echt alles voor de kijkcijfers.'', aldus Nico Dijkshoorn


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit zijn nog eens teksten, denk dat Wilfred geen oog meer dicht doet.

Anoniem zei

Niet lullen Nico, ook jij zat daar gewoon voor de centjes. Bewaar deze proza achteraf om beter te gaan dichten. Als jij denkt dat Wilfred daar ook maar enige invloed op uit kan oefenen, ben je nog dommer dan dat je er al uitziet. Dus ga maar even lekker aan je eigen pik zuigen, dat rijmt niet maar dicht wel!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link