30 januari 2012


Uitzending Voetbal International (ma 30-01-2012)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 30 januari 2012. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Willem van Hanegem, Thijs Slegers en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Van Hanegem valt me niet tegen zoals iedereen vooraf zei maar mijn beste opstelling blijft met Genee, Rene, Boskamp en snor.

Tony zei

Van Hanegem was vanavond in een zeer goede bui maar dat is vaak anders geweest. Het blijft iets ongemakkelijks hebben.

Anoniem zei

Vond dat Willem het erg goed deed voor zijn doen
maar het viel me op dat de anderen onder niveau waren.

Al met al vond ik dit een hele matige uitzending ik merkte bij mezelf op dat ik met me mobiel ging spelen terwijl ik dat normaal nooit doe bij een uitzending en aandachtig meeluisterde op een of andere manier was het vandaag moeilijk om aan te blijven haken.

Anoniem zei

Genee kwam lekker veel aan het woord *LOL

Anoniem zei

Genee's boeddaflauwekul begint wel z'n vruchten af te werpen. Hij werd niet boos toen Johan hem een onbeschaafd antwoord gaf op de vraag over Cruijff/Sturkenboom.
Van Hanegem is een nukkige man, niet plezierig om naar te kijken, maar gisterenavond viel het inderdaad wel mee.

Anoniem zei

Genee's boeddaflauwekul begint wel z'n vruchten af te werpen. Hij werd niet boos toen Johan hem een onbeschaafd antwoord gaf op de vraag over Cruijff/Sturkenboom.
Van Hanegem is een nukkige man, niet plezierig om naar te kijken, maar gisterenavond viel het inderdaad wel mee.

Anoniem zei

Beetje offtopic, maar als op "Shakira" zoekt zie je een fragment van Rene over haar op nummer 3 haha. Te grappig.
Je zou van die miljoenen-hits verwachten.

Anoniem zei

As. vrijdag is meneer Schelvis te gast @Sigaarsnor. Kun je dat mooi toevoegen rechts bij de gasten van VI. Met van Hanegem is het probleem dat ik de indruk heb dat René veel rustiger is en zich een beetje inhoud...

Anoniem zei

Wederom een matige- geforceerde uitzending als v Hanegem aanschuift. Ik kan maar niet wennen aan die man. Ik vond de reactie van Derksen op de opmerkingen van Genee inzake Cruyff zeer teleurstellend.

Anoniem zei

Ik vond het deze keer leuk. Willem was niet nukkig maar gewoon vrij gezellig voor zijn doen. Grappige verhalen vertellen, ik denk dat het misschien toch nog wel wat kan worden met hem. Gijp is wel op zijn gemak met hem maar heeft gewoon meer ontzag voor hem dat merk je en Gijp weet ook bij wie hij het kan doen. Met Boskamp kan het natuurlijk niet gek of te plat zijn ook lokt hij hem graag uit de tent. Bij Willem is het allemaal wat rustiger en serieuzer over voetbal, maar ook niet erg.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link