01 juli 2011


Uitzending Tour du Jour (vr 01-07-2011)

Van 1 tot en met 24 juli 2011 zendt RTL7 dagelijks tussen 20.30 en 22.00 uur live vanaf het Amsterdamse Westergasterrein Tour du Jour uit. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van vrijdag 1 juli 2011. Met: Wilfred Genee, Gert Jakobs, Danny Nelissen, Steven Rooks, Theo de Rooij, Erik Hulzebosch, Erik Dijkstra, Marcel Maijer, Ben van Beurten, Dries Roelvink en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Tour du Jour.


8 opmerkingen:

Bart zei

Prima eerste uitzending wat mij betreft!

Martijn zei

Ik had een beetje mijn twijfels over het programma, maar echt leuk gedaan! dit hou ik de komende avonden wel vol!

Anoniem zei

Ok ik ga deze uitzending kijken, met de weet dat roelvink langs komt in het progam, blijft een enge man natuurlijk

SigaarSnor zei

Roelvink zit pas aan het eind (sluit de uitzending af), dus je kunt redelijk veilig kijken ;)

Pauline Thissen zei

Super dat ik het van zo kortbij mee mocht maken gister! Super eerste aflevering!!

Anoniem zei

de directe link doet het niet sigaarsnor, ik woon in amerika en ik kan helaas de rtlgemist links niet bekijken... zou het toch vanaf aflevering 1 graag willen volgen! ga zo door met de blog, groetjes

SigaarSnor zei

@Anoniem 08-07-11 04:59: De links (zowel RTL XL als directe .mp4-link) zijn helaas steeds slechts zo'n 24 uur beschikbaar. RTL haalt ze daarna weer offline, waarschijnlijk i.v.m. contractuele verplichtingen t.o.v. de organisatie van de Tour de France. Als je de uitzendingen terug wilt zien, zul je dus steeds in ieder geval binnen 24 uur de uitzending moeten downloaden.

Anoniem zei

heeft nog iemand aflevering 8 gedownload met johan derksen? kan hem nergens vinden..

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link