10 oktober 2010


Uitzending Voetbal International (vr 08-10-2010)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier (rechtermuisknop, 'Opslaan als...') de complete uitzending van vrijdag 8 oktober 2010. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Wouter Bos en Danny Vera.

Let op! Aangezien de aflevering via de normale site van RTL Gemist (nog?) niet wordt aangeboden, verwijst de gegeven link naar een mp4-bestand (afkomstig van de iPad-versie van RTL Gemist). Het handigste is om dit bestand eerst op te slaan op je computer en vervolgens af te spelen met een gratis programma als VLC Player.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je! Had het eerste stukje gemist vrijdag en kon 'm via rtl gemist al niet terugvinden.

Jeroen van Poppel zei

Goed werk SigaarSnor, zoals gewoonlijk :D

Anoniem zei

Mooi! Kan ik 'm alsnog zien. Thanks!

Anoniem zei

Bedankt nog!
Raar dat ie niet op RTL gemist staat inderdaad.

Ook heel raar dat Hansie nu bij Studio Voetbal zit. Zullen de heren van VI niet blij mee zijn...

Anoniem zei

Hansie Hansie nu bij NOS Studio Voetbal!

Anoniem zei

Hans Kraaij "Ik vind Nigel de Jong geen harde speler" ...lol

Anoniem zei

Ik vind die Tom van 't Hek zo'n vervelende hockeylul met z'n gebral.

Akif zei

Top! gelukkig kan ik het hier wel terugvinden.. slecht weer van rtl dat het daar nog niet op staat!

Anoniem zei

Dankje Sigaarsnor! Klasse!!

Anoniem zei

De vergelijking van Derksen tussen Hitler en De Jong kon eigenlijk écht niet :P

Mdaar daarom niet minder leuk!!

Anoniem zei

Top ik wou hem via rtl gemist terugkijken alleen kon het al niet vinden

Anoniem zei

Bedankt! Super!

"Anoniem zei

De vergelijking van Derksen tussen Hitler en De Jong kon eigenlijk écht niet :P "

Ik zal wel slecht denken, maar volgens mij was de vorige uitzending die pas erg laat op RTL Gemist verscheen de aflevering waarin Derksen een opmerking over Linda de Mol maakte... Toeval?
Ik dacht eerst dat vanwege de rechten / wedstrijdbeelden de aflevering niet online zou komen.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link