19 mei 2010


Hans Kraay Jr. trots op petitie HansieHansie.nl

Hans Kraay Jr. is "best wel een beetje trots" op het feit dat er op internet een petitie is gestart om hem in het tv-programma Voetbal International te houden. Dat zei hij in De Middagshow op Radio 538 (hier, tussen 03:10 en 05:50, te beluisteren).

"Dat al zoveel mensen de petitie getekend hebben vind ik superleuk en daar ben ik best wel een beetje trots op", aldus Hans Kraay Jr. Wel vindt hij dat het eigenlijk te veel eer voor hem is. "Het gaat maar om Hans Kraay Jr. Ik ben gewoon een passant in Voetbal International."

Volgens Kraay Jr. is SBS vooral gepikeerd over het feit dat hij enige tijd geleden op grote billboards bij de Amsterdam ArenA stond aangekondigd als een 'topper van RTL'. "Dat heeft bij mijn bazen wel enigszins een vieze smaak in de mond achtergelaten en dat kan ik me goed voorstellen."

Kraay Jr. hoopt echter nog altijd dat hij volgend seizoen gewoon weer mag terugkeren bij Voetbal International. "Op dit moment praten SBS en RTL en zoeken ze naar een oplossing", aldus Kraay Jr. "Als de hete kantjes eraf zijn en de rookwolken van die billboards zijn opgetrokken, dan hoop ik dat ik volgend jaar van mijn bazen weer mag aanschuiven. Als ze dat toelaten vind ik dat heel chique van SBS."

De petitie op HansieHansie.nl loopt inmiddels storm. Mede door aandacht in Voetbal International zelf (zie de YouTube-video onderaan dit bericht) en op SigaarSnor.blogspot.com, De Telegraaf, AD, SpitsNieuws, Omroep Gelderland, verscheidene fora en Twitter, is deze inmiddels al ruim 37.000 keer getekend.



1 opmerking:

Anoniem zei

Haha Johan: "Dat ze in Lienden allemaal een computer hebben hè?"

Tof dat HansieHansie.nl zo is aangeslagen!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link