21 mei 2010


Wilfred Genee opent expositie van zusje Nikki

Eind maart was Wilfred Genee voor één keer 'de broer van'. Hij opende in Leeuwarden een expositie met schilderijen van zijn zusje Nikki. Wilfred Genee: "Ik ben er trots op om 'de broer van' te zijn. Ze heeft vaak genoeg gehoord dat zij het zusje van mij is, nu draait het juist om háár werk!"

Nikki Genee over haar broer: "Hij is ontzettend lief voor me en mijn leven lang steunt hij me al in alles." Wilfred Genee vindt het knap hoe zijn zus zich op creatief vlak heeft ontwikkeld. "Ze begon met 80 procent transpiratie en 20 procent inspiratie. Door er zo keihard voor te werken, is het schilderen haar steeds gemakkelijker afgegaan en nu werkt ze vanuit 80 procent inspiratie en 20 procent transpiratie."

Meer over de opening en het werk van Nikki Genee kun je lezen op HalloLeeuwarden.nl en haar eigen website NikkiGenee.nl.

Zus Nikki is overigens ook degene waarmee Wilfred Genee lang geleden een niet bepaald geslaagde poging tot cabaret ondernam.


Wilfred Genee met zus Nikki - Foto: NikkiGenee.nl


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijken best wel op elkaar, vooral qua ogen.

Anoniem zei

leuk foto wilfred ,en wat zei johan van de foto?,ha,ha daar ben ik benieuwd naar!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link