27 mei 2018


Ronald de Boer: ''VI is niet mijn ding, het gaat te weinig over voetbal''

Analiticus Ronald de Boer is niet te spreken over de komst van de mannen van VI naar Veronica. ''Voetbal Inside is een geweldig programma, mensen kijken er graag naar, maar het is niet mijn ding. Het gaat mij iets te weinig over voetbal.'', aldus Ronald de Boer.

Toch sluit de kritische Ronald de Boer niet uit dat hij een keer aanschuift bij de mannen van VI. ''Dat weet ik niet. Ik blijf gewoon mezelf.''

Of Ronald de Boer moet vrezen voor zijn plaats bij de Champions League wedstrijden weet hij zelf ook nog niet. ''Ik kan me voorstellen dat het voor hen te veel wordt om maandag Voetbal Inside te doen, dinsdag en woensdag Champions League en dan vrijdag weer Voetbal Inside. Dan heb je vier dagen die gasten op de buis. Ik denk niet dat zij dat zien zitten, maar ik maak me er niet druk om. Als ze op me uitgekeken zijn, hoor ik het wel''

Toch is Ronald de Boer het wel eens met Johan Derksen over de ergernis betreft BN'ers aan tafel bij Champions League wedstrijden. ''Ik denk dat iedereen wel tot de conclusie is gekomen dat sommigen een succes waren en anderen niet. Ik denk bijvoorbeeld dat Sander Lantinga van Radio 538, en dat weet hij zelf ook wel, niet zo veel toevoegt''


1 opmerking:

Voetbal Bookmaker zei

Haha het standaard excuus van mensen die zelf regelmatig kritiek krijgen in het programma, de botox boys haha

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link