16 augustus 2014


Bijpraten met Escha (Deel 8)

Een keer in de zoveel tijd praten wij van SigaarSnor met Voetbal International-bardame Escha Tanihatu. Zij beantwoord dan voor ons een elftal aan vragen. Deze keer gaan de vragen over haar Playboy-shoot, de sfeer bij VI Oranje en nog veel meer. Vandaag deel 8, van 'Bijpraten met Escha'.

1) Je stond deze zomer in de Playboy. Wat waren de leukste reacties op je naaktreportage?
Ik vond de reactie van René van der Gijp heel lief. Hij zei: ''het zijn net schilderijtjes, maar van mij had het wel wat ordinairder gemogen''. Toen wist ik het zeker, dat ik de shoot goed gedaan had, want ik wilde graag stijlvolle foto's. En de reactie van Eddy Zoey over de coverfoto vond ik ook erg leuk. ''De foto is prachtig, je bent op deze foto helemaal naakt, maar toch blijf je naar je mooie koppie kijken''.

2) Hoe reageerde de mannen van VI (buiten wat we gezien hebben op TV) op je fotoshoot?
Ja ze vonden het prachtig, en een hele mooie reportage. Nee, ik heb geen ranzige opmerkingen gehad... gek he?

3) Stel je voor, Playboy vraagt je over twee jaar weer om uit de kleren te gaan voor een EK-special, zou je het dan weer doen?
Daar hoef ik niet eens over na te denken. Ik zou dan direct ''Ja'' zeggen!

4) Er was veel negatieve publiciteit over de sfeer bij VI Oranje. Hoe vond jij het?
Ja dat klopt. De sfeer was inderdaad niet altijd even leuk of positief, maar gelukkig trok de Nederlandse kijker die naar VI Oranje keek zich daar niks van aan, en was lekker in feest stemming. En zo hoort het ook!!

5) Waar was je bij Tour du Jour?
Ik was er wel, maar mocht dit jaar niet achter de bar staan vanwege de sponsor van het programma!

6) Je was met afstand de beste WK-voorspeller van de bekende VI-personen. Hoe kwam dat, of was jij de enige die Oranje wel ver zag komen in het toernooi?
Ja eigenlijk wel ja. ik vond het wel leuk om Nederland ver te laten komen in mijn toto-voorspelling. Gewoon lekker positief denken! Ik heb me wel rot gelachen hoor, dat mijn voorspellingen beter waren dan die van René, Johan en Hansie.

7) Nu we het toch over voorspellen hebben. Durf je een voorspelling te wagen over de Top 5 van de Eredivisie?
1. PSV, 2. Ajax, 3. FC Twente, 4. Feyenoord en 5. PEC Zwolle. Heel eerlijk heb ik bij deze top 5 wel een klein beetje hulp gehad, durfde het niet alleen aan, hahaha.

8) Kun je ons iets meer vertellen hoe het nu gaat met Jan Boskamp. Vele mensen maken zich zorgen?
Zoals iedereen weet heeft hij al een poosje gezondheidsproblemen, maar verder weet ik nu het fijne er ook niet van! Maar dat zal de komende uitzendingen wel besproken worden denk ik.

9) Wie was voor jouw de leukste gast tijdens VI Oranje?
Oei dat is een moeilijke vraag zeg! We hebben deze zomer veel leuke gasten gehad, ik vind het altijd heerlijk als Gerard Joling bij me aan de bar zit en af en toe wat plats de uitzending in gooit.

10) Mis je het onderdeel de kantineheld niet?
Het was af en toe wel erg handig en gezellig hoor, dat er iemand was om te helpen.

11) Zitten er nieuwe acteerklussen aan te komen?
Nee zoals het er nu uit ziet niet, maar dat kan altijd veranderen. Misschien komt er wat leuks op mijn pad. Voor degene die dit onderdeel op Sigaarsnor onnodig, zinloos of achterlijk vinden, dan heb ik een klein tipje! Lees t dan niet!!! ;)


Wil je ook een vragen stellen aan Escha? Mail dan je vraag naar theoliversworld@hotmail.nl en wie weet wordt de vraag over twee weken aan Escha gesteld.


24 opmerkingen:

Anoniem zei

Escha is Lief :)

Anoniem zei

Tijdens het lezen hiervan werd ik aangenaam verrast door de betere antwoorden die ze nu geeft vergeleken met eerdere interviews, en dan gooit ze er op het laatst toch nog zo'n misselijke opmerking tegenaan.

Lees de commentaren dan ook gewoon niet, en een beetje minder camerageil tijdens de uitzendingen mag ook wel.

Anoniem zei

leuke toevoeging dit gesprek. zou wel meer willen weten wat er achter de schermen nou allemaal aan de hand was bij vi oranje en of ze het nu echt hebben uitgepraat en hoe dat gesprek dan zou zijn gegaan.

Anoniem zei

Hou op met deze onzin, Oliver.
Wat een flauwekul is dit.
Heeft ze trouwens mediatraining gehad? Er komen alleen maar gefabriceerde teksten uit.

Anoniem zei

Ach Escha, had toch een vak geleerd na de MAVO, meisje.
Dan had je je simpele Molukse komaf nog enigszins kunnen verbloemen.

Anoniem zei

Oliver trekt zich elke avond af op de Playboy foto's van Escha terwijl hij luistert naar die kutmuziek van Danny Vera. Een radijs in zijn mond, sigaar in zijn kont en broekje op de grond.

Anoniem zei

Hahahaha.

Anoniem zei

@ 17-08-14 00:04
Meestal is je moeder wel zo aardig om ons af te zuigen.

Anoniem zei

Wat moet je er mee..........?

Anoniem zei

Anoniem 17-08-14 09:09 is Oliver.

Anoniem zei

Het blijft erg sneu dat hier op Sigaarsnor een klein clubje mensen zit, die bij ieder bericht hun gal moet spuwen. De ergste ziektes komen voorbij, de meest domme uitspraken en ga zo maar door. Vraagje aan Sigaarsnor en Oliver. Is er geen functie dat je dit soort rare berichten kunt verwijderen?

Bovendien vind ik het ook wel humor, dat Escha en Oliver gewoon door blijven gaan met dit onderdeel ondanks alle rare opmerkingen ;)

Anoniem zei

@Anoniem 17-08-14 16:23
Ja, censureer de mensen maar die niet gediend zijn van die lulkoek van Escha. Dat is beter, natuurlijk. Zo hoort dat op internet.

Anoniem zei

Ik heb zelden dat ik het woord "nitwit" bij een vrouw gebruik, maar die Escha spant de kroon.

I AM LUC zei

leuk interview, ik vind haar rol bij vi altijd leuk.

l4ngsdelijn.blogspot.com

Rob Amsterdam zei

'onnodig, zinloos of achterlijk vinden, dan heb ik een klein tipje! Lees t dan niet!!! ;) '

Precies Escha :-)

Anoniem zei

Niet handig dat de beheerder van deze site het anoniem mogelijk maakt om te reageren.Ik vind het jammer dat ze zich heeft laten lenen voor zo een shoot, maar voor de rest komt ze wel goed over. Wel zielig dat er altijd van die internethelden zijn die hier onrespectvol reageren met de bedoeling om te provoceren. Ook vind ik het altijd laag bij de grond wanneer mensen met ziektes gaan schelden of onrespectvol reageren zodra de uitzending niet snel genoeg is ge-upload, Ik zou adviseren aan de beheerder, dat iedereen maar een account moet maken om zijn site te maken, zodat mensen gecontroleerd hier kunnen deelnemen aan activiteiten, en als ze zich misdragen een ip-ban krijgen.

Anoniem zei

Leuk gesprek! Hele leuke en sympathieke vrouw. Graag meer zulke interviews. <3

Anoniem zei

@18-08-14 22:27

jij post anders ook wel anoniem, omdat je te bang bent om je mening te geven met je eigen naam erboven. Negeer de reacties die je niet leuk vindt, iedereen moet anoniem kunnen reageren of jij dat nu leuk vindt of niet. Censuur betekendt het einde van eerlijkheid

Anoniem zei

@18-08-14 22:27

oja, bijna vergeten... je moeder is een hoer

Anoniem zei

Escha kan de pot op.
En de boom in.

Anoniem zei

Leuke meid en staat zo realistisch in het leven...Mooi is dat en heeft het toch maar ver geschopt,voor iemand die niks maar dan ook helemaal niks kan.Je hebt ook van die wannabes die dan uiteindelijk ergens achter een bar terecht komen.Omdat je voor de Playboy toch een lekker lijf moet hebben en lekkere tieten en een lekkere kont.Voor actrice moet je tekst uit je kop kennen...Alles dus wat Escha niet heeft danwel kan...Succes met het tappen van biertjes.

Anoniem zei

Escha is een mislukkeling. Ok.

Anoniem zei

Haar vriend ook,die was allang met dat gepruts gestopt als Johan hem weer niet zo nodig moest redden.En zo zijn carriere doorgang kreeg,maar welke carriere dan?Net als die van zijn vrouw?Zie je die twee mislukkelingen al op de bank zitten.Hebben wat dat betreft elkaar wel gevonden.De ene is nog slechter als de andere.

Kevin zei

@22-08-14 09:00
Lekker gozer, leer jij eerst eens normaal Nederlands voordat je stoere taal uit gaat slaan!!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link