03 mei 2013


Hans Kraay Jr.: Wesley Sneijder wilde Johan Derksen en René van der Gijp in elkaar laten slaan

Wesley Sneijder heeft op het punt gestaan om Voetbal International-kopstukken Johan Derksen en René van der Gijp in elkaar te laten slaan. Dat vertelt Hans Kraay Jr. deze week in de VARAgids. Sneijder was woest na de veelbesproken uitzending waarin René van der Gijp grapte over Sneijder die niet bij de pedalen van zijn Hummer komt.

"Toen René (van der Gijp) die grap maakte over Wesley Sneijder zat ik thuis Voetbal International te kijken en plots werd er uit Milaan gebeld, het was Yolanthe: 'Hans, jij bent goed met Wesley, hè? Hans, Wes is helemaal krankjorum geworden! Hij heeft een privéjet besteld en zijn vriendjes uit Utrecht Ondiep gebeld!'."

Volgens Hans Kraay Jr. was Yolanthe erg in paniek. "Vervolgens kreeg ik een opgevoerde Wesley Sneijder aan de lijn, in plat Utrechts. 'Hans, het is nu mooi geweest, ik laat ze nu in elkaar stampen. Over drie kwartier stijg ik op.'"

Hans Kraay Jr. wist de woeste Wesley Sneijder te kalmeren en sprak hem kalmerend toe: "'Doe normaal, Wesley, wacht nou even op maandag. Ik ga maandag wel even in de tegenaanval.' De privéjet bleef aan de grond en ik heb het die maandag voor Wesley opgenomen. Johan had dit verhaal nog nooit gehoord.", aldus Kraay Jr.

Vanavond wordt de kwestie uitgebreid besproken in Voetbal International. "Ik wilde het gisteren al in de Europa League-uitzending gebruiken, maar ik dacht: ik bewaar het voor vanavond. Vanavond kunnen we er beter op ingaan, want gisteren bij de Europa League hadden we meerdere wedstrijden", aldus Wilfred Genee vanochtend op Radio 538.


1 opmerking:

Raymond zei

Wilfred in Evers Staat Op over de kwestie :

http://eversstaatop.538.nl/fragmenten/sneijder-wilde-vi-mannen-in-elkaar-slaan/

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link