01 augustus 2012


Uitzending De Spelen van 29-07-2012 trekt 341.000 kijkers

De uitzending van De Spelen van zondag 29 juli 2012 (hier terug te zien) heeft 341.000 kijkers getrokken (marktaandeel: 7,1 procent). Daarmee eindigde het programma op de 23e plaats in de Dag Top 25. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).

De Spelen is tijdens de Olympische Spelen iedere dag tussen 22:30 en 00:00 uur te zien op RTL4. De best bekeken uitzending tot nu toe is die van zaterdag 28 juli 2012 met 448.000 kijkers. Gemiddeld trekt De Spelen 334.750 kijkers per keer.

Het programma London Late Night van de NOS, dat van 22:30 tot 23:30 uur werd uitgezonden op Nederland 1, trok gisteren 2.116.000 belangstellenden (marktaandeel: 40,4 procent). Gemiddeld trekt dat programma 1.635.250 kijkers per uitzending.

Klik hier voor een overzicht van eerdere kijkcijfers of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over De Spelen.


3 opmerkingen:

Salamon Uptikaja zei

Hahaha, ik zei laatst al dat ze die stekker eruit moeten trekken, want wat is die show slecht.
Ik snap trouwens ook echt niet waarom er hier op deze site aandacht aan die slechte show word gegeven. Wat heeft het trouwens met VI te maken?

Salamon Uptikaja heeft een peniskoker zei

Daar ben ik het wel mee eens

Stefan zei

Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik vind de show echt leuk om naar te kijken. Het enige nadeel vind ik dat Randstad stukje met Wennemars, dan zap ik altijd even weg.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link