12 juni 2012


'Rick Nieman vervangt Wilfred Genee als presentator van De Spelen'

'De Zomer Van 4: De Spelen', de Olympische Spelen-variant van VI Oranje en Tour du Jour, wordt hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd door Rick Nieman. Dat meldt RTL Boulevard. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Wilfred Genee het programma zou presenteren, maar hij wordt in die periode voor de tweede keer vader en ziet daarom af van de klus.

"Wilfred zou wel willen, maar zijn vrouw is hoogzwanger tegen die tijd", aldus Erland Galjaard, de programmadirecteur van RTL4. "Zijn vrouw wordt ook 40, die moet dus naar zijn agenda kijken en dat wordt lastig. Rick Nieman is een optie."

Niets is nog officieel, maar RTL Nieuws-presentator Nieman liet aan RTL Boulevard weten zijn naam ook te hebben gehoord in de wandelganhen. "Hartstikke aardig van Erland dat hij mij noemt. Ik denk dat we deze week wel even koffie gaan drinken."

Eerder had RTL naar verluidt overigens Humberto Tan op het oog, maar die bedankte voor de eer.


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Prima keuze.

Onderkruipsel zei

Ik mis Wilfred nu al.

Anoniem zei

Prettige en kundige presentator, maar het sfeertje zal met hem wel heel wat serieuzer zijn dan met Wilfred. Weet niet of ik dat wel zo leuk vind.

Anoniem zei

Ik denk dat het wel even goed is. Teveel Wilfred op de buis gaat me een keer de keel uithangen.

Anoniem zei

Eens, we kunnen best een maandje zonder Wilfred. Maar iemand als Humberto Tan was denk ik toch beter geweest (nou is Humberto Tan een slecht voorbeeld... maar je begrijpt wat ik bedoel).

Anoniem zei

Nee, iemand als Humberto Tan is helemaal niet goed.

Dat is namelijk een "iemand" die maar een beetje babbelt en nergens verstand van heeft.

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Anoniem zei

Het ergste van Tan vind ik nog dat hij zelf denkt dat hij er wél verstand van heeft

Anoniem zei

Dat is ook precies wat ik bedoel 12-06-12 20:42 ;)

Maar iemand die wat losser is dan Nieman bedoel ik eigenlijk vooral. Heb ook niet direct een naam paraat trouwens.

Anoniem zei

kunnen ze eigenlijk erik dijkstra daar niet gewoon neerzetten.. ipv verslag ter plekke

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=2xQ3_-owUoQ

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link