04 oktober 2010


Johan Derksen stopt met wekelijkse praatje in JENSEN!

Johan Derksen zal niet langer iedere week te horen zijn in JENSEN! op Radio Veronica. Reden is dat Voetbal International in samenwerking met Radio 538 'VI Radio 538' (een radiostation met 24 uur per dag voetbalnieuws en muziek) gaat maken. Dat kan volgens Derksen niet samengaan met zijn optredens in JENSEN!.

Robert Jensen maakte het nieuws vanmorgen in zijn eigen show bekend. Hij zei dat het hem verbaasd dat Derksen zich door RTL, de eigenaar van Radio 538, de les laat voorschrijven. "Psychologisch heeft Johan gewoon een zwakte", aldus Jensen. "Hij heeft wel zo'n grote muil en overal een mening over, en hij doet net alsof niks hem kan interesseren, maar het is aan het eind van de dag zo'n ijdele man, die zó graag op de televisie wil. Hij wil RTL pleasen, want hij wil op de buis blijven."

Jensen gaat verder: "Hij is niet zo'n vrije geest als dat hij uitstraalt. Het blijft een beetje een zolderkamerjournalist. Ik vind hem nog steeds ontzettend goed, maar dit is een zwakte in zijn karakter."

Live in de show besloot Jensen met Johan Derksen te bellen. Derksen: "Ik geef geen analyses meer voor Veronica. Het is mijn eigen beslissing, want ik vond het onfatsoenlijk ten opzichte van Radio 538 die erg veel geld in ons investeert. Ik laat me op mijn leeftijd niets meer verbieden. Ik heb geen spreekverbod, maar ik vond het niet chique ten opzichte van Radio 538."

Derksen sloot af door Jensen en zijn sidekick Jan Paparazzi het beste toe te wensen. "Ik wens jullie heel veel plezier en succes en ik heb met heel plezier met je samengewerkt", aldus Derksen. "Met iemand die helemaal geen reet verstand van voetbal heeft, kun je toch een leuk gesprekje over voetbal voeren."

Beluister het gesprek over en met Johan Derksen in JENSEN! hier:



Klik hier voor een overzicht van alle gesprekjes in JENSEN!.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

vi grijpt net naast nominatie televiesiering


Gouden Televizier-Ring 2010
Top 4 t/m 10 (op volgorde van stemmen):

4 – Voetbal International / VI oranje (RTL 7)
5 – Hello goodbye (NCRV)
6 – Boer Zoekt Vrouw (KRO)
7 – Flikken: Maastricht (Tros)
8 – Keuringsdienst Van Waarde (RVU)
9 – So You Think You Can Dance (RTL 5)
10 – Expeditie Robinson (RTL 5)

Anoniem zei

van der gijp en kraay moeten daar ook mee stoppen dan heeft die kwal geen show meer over.

Anoniem zei

Vervelend gesprek. Jenssen probeert het hele idee belachelijk te maken en is duidelijk verkeerd geinformeerd. Hij lijkt wel een beetje gefrusteerd. Erg vervelend, bah.

Anoniem zei

Nou nou jensen..

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link