05 juni 2010


Hans Kraay Jr. 'getemd' door echtgenote Sofie

Dankzij zijn echtgenote Sofie is Hans Kraay Jr. een rustiger leven gaan leiden. Ze heeft er voor gezorgd dat hij zich is gaan realiseren dat er meer te koop is in het leven dan de beest uithangen. Dat vertelt Kraay Jr. in een interview met het AD.

"Zij heeft mij doen inzien dat het veel leuker is om thuis gezellig een paar glaasjes wijn te drinken", aldus Kraay Jr. "Als ik klaar ben met werk ga ik in gestrekte draf en volle galop naar huis."

"Ik had na mijn laatste scheiding vijf jaar lang als vrijgezel, laten we het zo zeggen, niet al te beschaafd geleefd. Veel te jonge vriendinnen voor iemand van 42. Mijn vader zei: kies nou iemand van je eigen leeftijd of desnoods een vrouw van 32 of 33."

De presentator en tot voor kort vaste gast bij Voetbal International ontmoette Sofie zeven jaar geleden in een kroeg en was meteen verkocht. "Zij was 21, maar erg volwassen voor haar leeftijd. Ik heb mijn vader meteen gebeld en een lunchafspraak gemaakt. Zijn mond viel open van verbazing toen ik met haar binnenkwam. Maar na twee ontmoetingen zag hij in dat ik serieus was."


Hans Kraay Jr. met zijn vrouw Sofie Kraay-Nuijten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link