06 juni 2010


Aantal gasten VI Oranje bekendgemaakt

Komende donderdag start VI Oranje, de dagelijkse WK-show met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Een maand lang zijn de heren twee keer per dag (tussen 17.50 uur en 18.55 uur en tussen 22.20 uur en 23.30 uur) live te zien op RTL7. Een aantal bekende Nederlanders en artiesten die langs zullen komen, zijn inmiddels bekend.

Het gaat onder andere om zanger Jan Smit (10 juni), Jozias van Aartsen (11 juni), Ali B (17 juni), John de Mol (18 juni), Herman Koch (22 juni), Prem Radhakishun, Hans van Breukelen en Wouter Bos. Muziek zal er zijn van onder meer Alain Clark, Jan Smit, DI-RECT en Kane. Huisband Danny Vera zal iedere dag aanwezig zijn.

Kurhaus
Het programma komt live vanuit het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen. Tijdens een lezing vertelde René van der Gijp daar afgelopen week over: "Ik was er onlangs voor het maken van een filmpje. Ik vroeg of ik mijn kamer al mocht zien. Bleek dat ik een soort van bezemkast had. Mijn tandenborstel moest ik op de gang neer leggen. Maar ik wil het wel naar mijn zin hebben. Ik heb nu de mooiste kamer, met zicht op de zee."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link