24 oktober 2009


Wilfred Genee over zijn liefde voor karaoke (Claudia op Vrijdag)

In Claudia op Vrijdag een gesprek met Wilfred Genee over zijn grote hobby: karaoke ("Een dag zonder karaoke is een dag niet geleefd.") Genee vertelt over zijn karaoke-verslaving en brengt uiteraard ook samen met Claudia de Breij, op de melodie van 'Waarom' van André Hazes, een 'crisis-karaoke' ten gehore.

Wilfred Genee zegt zich niet te schamen voor zijn karaoke-verslaving: "Het is beter dan dat ik naar de hoeren ga of m'n vrouw sla." Zijn karaoke-plezier is volgens hem geen grap of act: "Voor de mensen die nog twijfelden: het is echt serieus waar."

Verder: "Er zit diep in ons allemaal wel een beetje een karaoker. (...) Voor veel mensen is dat moeilijk, maar als je er eenmaal aan toe hebt gegeven en je komt uit voor je karaoke-gevoel en je karaoke-verslaving, dan gaat er echt een wereld voor je open. (...) Ik denk dat de wereld veel beter zou zijn als iedereen zou karaoken."

En wat vindt zijn vrouw van zijn karaoke-uitspattingen? "Ik word uitgelaten door mijn vrouw. Als wij uit eten gaan in Amsterdam, dan kijk ik haar rond een uur of twaalf even aan. (...) Dan vraagt ze: 'echt?', dan zeg ik: 'ja' en dan stappen we in de auto. Zij gaat aan de bar zitten, houdt haar jas aan en drinkt een Spa rood. Ik zing dan twee nummers, daarna wenkt ze me, stappen we in de auto en dan gaan we weer."

Het item met Wilfred Genee in Claudia op Vrijdag kun je hieronder (Silverlight) of hier (Windows Media Player, tussen 16:15 en 23:05) bekijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link