23 juni 2020


Johan Derksen: ''Ik overweeg afscheid te nemen van de televisie''

Johan Derksen heeft vandaag in de Telegraaf verklapt dat hij overweegt om afscheid van de televisie te nemen. Derksen kijkt met een erg vervelend gevoel terug op de uitzending van gisterenavond. ''Ik heb in 22 jaar nog nooit zo'n k*tuitzending gehad'', aldus Johan Derksen.

Veronica inside kan wat hem betreft wel gewoon door zonder hem. „Ik ben niet zo pretentieus om te denken dat het dan in elkaar zou storten. Wim Kieft vertelde dat hij in zijn contract heeft staan dat hij mij opvolgt als ik ooit wegga. Dat lijkt me ook prima. Ik bedoel, ik heb toch ook niet het eeuwige leven, hè?”

Maandagavond weigerde Derksen excuses te maken voor zijn bijzonder slecht gevallen grap van een week eerder over rapper Akwasi. Heeft de discussie in ieder geval nog íéts opgeleverd? Derksen, sarcastisch: „We hebben van die mevrouw (Natacha Harlequin, red.) geleerd dat we ook al geen ’bruin’ meer mogen zeggen. Dat is dan duidelijk, maar daar hadden we wat mij betreft de show niet voor op zijn kop hoeven zetten.”


2 opmerkingen:

christine zei

Beste Johan blijf aub als er iemand moet vertrekken is het die genee

Dikke Willem zei

Johan for President. Blijf aub Johan. Fuck die Genee, eruit met die gozer.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link