09 augustus 2017


Hans Kraay Jr. krijgt eigen rubriek in Veronica Magazine

Veronica Magazine heeft vandaag bekend gemaakt dat Hans Kraay Jr. zijn eigen rubriek gaat krijgen in het blad. Hans Kraay Jr. gaat het wekelijks hebben over voetbal, mooie vrouwen, ijdele mannen én de week die komen gaat.

''Eigenlijk mag je zeggen dat Hans Kraay Jr. een columnist wordt, maar die zelf niet in de pen hoeft te klimmen'', aldus Veronica Magazine. Hans Kraay Jr. gaat zijn columns namelijk telefonisch doorgeven aan Veronica Magazine.

Hans Kraay Jr. zal ook in de columns zijn ongezouten mening blijven geven. ''Ik wil dicht bij mijzelf blijven en zal altijd zeggen wat ik denk, op mijn manier. Ik ben een eigenwijze pikkentrekker en dat blijf ik.'', aldus Kraay Jr.



Lees ook het andere voetbalnieuws van vandaag terug op SigaarSnor!


Lees ook het andere voetbalnieuws van gisteren terug op SigaarSnor!
- Column: ''De geflopte sportprogramma's van RTL''
- Hoe gaat het nu met... Franck Grandel
- VI Seizoengids 2017/2018: ''Prominenten voorspellen titelstrijd tussen Ajax en PSV''
- Feyenoord haalt opgelucht adem: rugblessure Brad Jones valt mee
- Kenneth Perez: "Je wordt bijna als seksist neergezet, als je vrouwenvoetbal niet prachtig vindt" (Natafelen)
- Huldiging 'Oranje Leeuwinnen' trekt 2.117.000 kijkers


1 opmerking:

Robert van den Heuvel zei

Opmerkelijk dat Hans niet zelf een column kan typen...

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link