27 oktober 2011


'Grassprieten-jasje' Johan Derksen al eerder gedragen door Jack Spijkerman en Jörgen Raymann

Johan Derksen presteerde het vorige week om tijdens de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring in een nogal opvallend - sommigen spraken ook wel over "foeilelijk" - 'grassprieten-jasje' aan de tafel van Voetbal International plaats te nemen. Naar nu blijkt was Derksen echter niet de eerste die het aandurfde om op de nationale televisie in dit stuk kledij te verschijnen.

Derksen vertelde tijdens de uitzending dat hij het jasje, gemaakt door ontwerper Hans Ubbink, ooit had gekregen van de directeur van Radio 538. "Je kunt er normaal gesproken de deur niet mee uit, maar ik vond deze avond wel zo ludiek dat ik 'm een keertje aan heb gedaan", voegde hij daaraan toe.

Paul Stoel ontdekte dat vorig jaar ook Jack Spijkerman en Jörgen Raymann al eens op de televisie werden gesignaleerd in het jasje. Zie hieronder een foto van de drie heren als bewijs.



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe kom je er op :D

Anoniem zei

Who cares?

Anoniem zei

Is als ik me goed herinner een soort running gag geweest bij de TV Draait door in 2009 of 2010...

Anoniem zei

Bij snor staat die nog het best!

Anoniem zei

Volgens mij is dit ook wel eens bij DWDD geweest.
Alleen Jack Spijkerman en Jörgen Raymann dan.

Anoniem zei

Hahahah echt een trendzetter!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link