23 november 2010


Johan Derksen ruziet in Coen & Sander Show (23-11-2010)

Johan Derksen heeft het vanmiddag, live in de Coen & Sander Show op Radio 3FM, aan de stok gekregen met de twee presentatoren van het programma. Coen Swijnenberg en Sander Lantinga belden Derksen vanwege zijn nieuwe boek 'Helden & Hansworsten', met daarin gebundelde columns uit Voetbal International. Ze wilden weten waar het boek precies over gaat.

Derksen vond het echter onbeschaafd dat hij zomaar live in de uitzending werd gehaald. Derksen: "Daar hou ik helemaal niet van. Van dit soort truken ben ik niet gediend. Wanneer jullie mij willen hebben dan bel je even en dan zeg ik ja of nee, maar ik hoef niet zo nodig op de radio." Vervolgens gooide Derksen de hoorn erop en schakelde hij zijn telefoon uit.

Een uur later probeerden de twee 3FM-dj's het nogmaals, ditmaal om hun 'excuses' aan te bieden. Derksen: "Jongens, jullie flikken nu gewoon hetzelfde weer. Je hoeft mij je excuses niet te maken, maar ik wens gewoon niet ongevraagd op de radio te komen. Het is gewoon effectbejag. Jullie moeten scoren, brutale programma's maken. Dat mag van mij, ik wens er alleen niet aan mee te werken." Opnieuw verbrak Derksen hierna de verbinding.

Je kunt de ruzie via onderstaande YouTube-video beluisteren en bekijken:


Klik hier voor een overzicht van alle gesprekjes in de Coen & Sander Show.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Johan valt hier wel een beetje door de mand...

Anoniem zei

ik ben groot van van johan,maar wat een zielige vertoning is dit zeg,heeft dit iets temaken dat vi radio en 538 samenwerken?

Anoniem zei

Nou nou Johan, als er 1 iemand hier onbeschaafd is dan ben jij het wel!

Anoniem zei

ik denk inderdaad dat het is omdat hij samenwerkt met 538. laatst had hij ook al ruzie met jensen bij veronica.

Anoniem zei

Ja winstbejag, daar doet Derksen zelf niet aan zeker? Jammer. Minpuntje voor Derksen. Hij was juist het laatste jaar zo op dreef.

Eric zei

Jongens, volgens mij is Johan Derksen gewoon eerlijk en direkt en gaat niet meespelen als ie daar geen zin in heeft.Hij heeft er oprecht moeite mee als hij gebeld word, die irritatie is wel gemeend (imo).En mss had ie het wat "tactischer" kunnen doen of is ie in een rotbui maar kom op: we zijn allemaal weleens kortaf.

Hij voelt waarschijnlijk dat ie "gebruikt" word voor een itempje en zonder toestemming heeft hij daar geen zin in.Maar stel nou dat ie aan 't tanken is, bij de AH loopt, moet ie dan meteen schijtlollig;) gaan lopen doen?

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer gelijk ik 'm geef.

Ik volg Derksen nu 10 jaar (sinds Sport aan Tafel), durf te beweren dat ik vrijwel ALLES op TV en radio van hem volg (ziekelijk, niet?;-) en die man is gewoon supereerlijk: hij zegt wat ie ervan vind en wat iedereen darvan vind, ja, daar heeft hij echt lak aan.

De enige opmerking die hij later ooit "genuanceerd" heeft in al die jaren was het Linda-incident.

Pffff...lange reactie...:)

SigaarSnor zei

De vrede is vanmiddag alweer getekend (Johan beweerde zelfs nooit boos te zijn geweest): Wilfred Genee en Johan Derksen in de Coen & Sander Show (24-11-2010).

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link