30 oktober 2010


Uitzending Voetbal International (vr 29-10-2010)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier de complete uitzending van vrijdag 29 oktober 2010. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Emile Schelvis en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


8 opmerkingen:

Anoniem zei

die site doet het niet

Anoniem zei

site lukt niet, er staat error

Anoniem zei

"Licensing error" zeker?

Ik krijg die error in Google Chrome en Inter Explorer 9.

Als ik Internet Explorer 8 gebruik krijg ik die error niet.

Unknown zei

Geweldige uitzending! Rode licht op de tribune bij Feyenoord, terugkeer Manolev, filmpje Maradona, huilende Feyenoord staf enz enz.

Anoniem zei

geweldige uitzending ja, en maandag die johan boskamp dat wordt weeer superrrrr. Hij en van gijp zijn geweldig samen.

Eric zei

Johan Boskamp is cool:)

Thijs zei

Ik kijk ook weer uit naar Johan Boskamp vanavond!!

SigaarSnor zei

@Anoniem (30-10-10 12:54, 30-10-10 14:07 en 30-10-10 14:14): Het nieuwe RTL Gemist werkt bij mij ook nog niet altijd even goed. In Google Chrome en Firefox krijg ik bijvoorbeeld alleen maar geluid te horen en geen beeld te zien. In Internet Explorer (8) werkt het hier inderdaad wel goed, dus dat kan een voorlopige oplossing zijn totdat RTL de kinderziektes uit haar site heeft gehaald...

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link