06 juli 2010


'Johan Derksen is snoepje van het WK' (Editie NL)

Niet Cristiano Ronaldo of Wayne Rooney, maar Johan Derksen is volgens Editie NL hét snoepje van dit WK. Veel vrouwen voelen zich tot hem aangetrokken, zo bleek eerder al uit een mail en een opmerking in de rubriek 'Dat zeg ik!' van twee vrouwelijke fans.

Editie NL ging langs bij hoofdredactrice Karin Swerink van het blad Glamour. Swerink: "Hij heeft een ontzettend leuke uitstraling en hij durft echt de dingen te zeggen die hij op zijn hart heeft. Ik kan me voorstellen dat er echt een aantal vrouwen zijn die hem ontzettend charmant en knap vinden. Ik denk dat het een man is die je wil omarmen, daar wil je voor zorgen. Zo van: kom maar bij mij!"

Tijn van Ewijk van Masterflirt.nl snapt ook wat Derksen interessant maakt voor vrouwen: "Hij is eerlijk en vrouwen zoeken een man die ze kunnen vertrouwen. Vanuit mannenogen is hij fout; hij ziet er niet uit. Maar vrouwen kijken verder dan dat. Zij kijken uiteraard ook eerst naar het uiterlijk, maar vervolgens kijken ze naar hoe sterk het genetisch materiaal van deze man is. En hij blijkt de leider van de groep te zijn. Hij is het alfamannetje. Hij is de baas. En dat is aantrekkelijk."

Derksen moet de laatste tijd erg veel op de foto met fans. "Als je met die mensen op de foto gaat, dan zie je andere mensen kijken van: wat is dat voor een uitslover, wie denkt hij wel dat hij is?", aldus Derksen in Editie NL. "Zeg je tegen zo'n mevrouw die helemaal uit Groningen gekomen is: 'nee, met jou ga ik niet op de foto', dan ben je een arrogante lul. Dus de goede oplossing bestaat niet."

Overigens wordt de vrouw van Derksen niet bepaald jaloers van alle vrouwelijke aandacht voor haar man. Derksen: "Ze begrijpt er niets van. Mijn vrouw is heel duidelijk: ze vindt me ontzettend ordinair op tv, ze vindt me schijtlollig en volledig over the top. Dus die zit zich dood te ergeren als ze af en toe wat flarden meekrijgt."

Het item in Editie NL is hier of in de YouTube-video hieronder te bekijken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link