05 juni 2010


Kraay Jr.: scherpe kantjes tussen SBS en RTL er wel af

In een gesprek met AB-Radio, de lokale omroep van Bloemendaal en Bennebroek, heeft Hans Kraay Jr. vandaag laten doorschemeren dat hij verwacht komend seizoen weer aan tafel bij Voetbal International te zitten. Mogelijk is het wel zo dat dit niet meer op wekelijkse basis zal zijn.

"Achter de schermen ben ik natuurlijk best wel bezig met mijn bazen om te vragen hun hand weer een jaartje over hun hart te strijken", aldus Kraay Jr. "Ze zijn ermee bezig. Volgens mij zijn inmiddels de scherpe kantjes tussen SBS en RTL ook wel uit de lucht."

"Ik hoop dat ik er mag zitten. Het zal misschien met een mindere frequentie zijn, maar ik mis het ook. Ik kan het bijna niet over m'n lippen krijgen, maar ik mis Wilfred, ik mis René en zelfs Johan begin ik te missen."

Het hele gesprek kun je hier beluisteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link