11 augustus 2018


Uitzending Veronica Inside (vr 10-08-2018)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag twee uur lang te zien in Veronica Inside op Veronica. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk hier (Kijk.nl) de complete uitzending van vrijdag 10 augustus 2018. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Johan Boskamp, Valentijn Driessen, Dennis Schouten, Escha Tanihatu en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Veronica Inside.


15 opmerkingen:

Sinterklaas en Zwarte Piet zei

MP4 Plezier:

Optie 1:
http://www.downloadgemist.nl/cache/5b6e51b1891840.29883702%20(medium)%202018-08-10%20-%20Veronica%20Inside.mp4

Optie 2:
http://stv.cdn.sbsnet.nl/ra/01/93457568a45d07c4834a7a0c3510445d35a8e8/mp4/veronica_veronicainside_S2018/2019E01_180810234114934575-bg-1885.mp4

Unknown zei

Grote klasse, bedankt vanuit Thailand.

Anoniem zei

Hartelijk dank voor de link.

Een trouwe buitenlandse kijker

Anoniem zei

Geweldig weer!
Dankje Sinterklaasje

Gijpvogel zei

Hartelijk dank!

Anoniem zei

bedankt Sinterklaas echt top van u

Robert van den Heuvel zei

Gisteravond had ik feestje, en raakte ik stom dronken.

Maar vandaag heb ik de eerste aflevering teruggekeken op de site van Veronica.

De heren bleken messcherp, en spraken eindelijk weer eens volop over voetbal; met weinig bijzaken.

Schitterend decor, nieuwe tune, en nog gezelliger dan bij RTL het laatste seizoen. Ik verheug me nu al op de uitzending van maandag met Hansie.

michaellauri zei

Geweldig, jongens! Kan ook de buitenlandse kijker alsnog de overstap voltooien, hartelijk dank uit de grond van mijn hart! Groetjes uit Zwitserland

Anoniem zei

Eyyyy!! De Sint is weer terug met de linkjes! Dank je wel ouwuh!

Anoniem zei

Veel dank weer. Dit wordt enorm gewaardeerd door Nederlanders in het buitenland

Anoniem zei

Voor mij als Belg lukt het niet. Is dat omdat het te lang geleden is? :(
Voor eeuwig dankbaar indien het toch moest lukken...

Anoniem zei

Voor mij helaas ook niet via iPad

Anoniem zei

Graag link voor ipad, vorig seizoen lukte dit prefect en uren plezier van gehad... Bedankt alvast!!

Anoniem zei

Dank.
Hier werkt hij nog op, op veronica deed hij het niet meer

Anoniem zei

Linkjes doen het (vanuit Spanje) niet meer. WTF?

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link