04 juli 2016


''Hans Kraay Jr. heeft baan bij Fox Sports te danken aan Louis van Gaal!''

Hans Kraay jr. heeft zijn baan bij tv-zender FOX Sports te danken aan Louis van Gaal. Dat vertelt hij in De Telegraaf. Hans Kraay Jr. begon in 2014 bij FOX, vertrok in 2015 bij SBS 6 omdat hij daar de Champions League niet mocht presenteren.

Hans Kraay Jr. is blij met zijn overstap naar Fox Sports. ''Weet je aan wie ik dat baantje eigenlijk heb te danken? Aan Louis van Gaal, mijn grote vriend. ‘Je moet Kraay nemen’, zei hij tegen Kees Jansma.''

Hij doelt op Kees Jansma, die een praatprogramma over voetbal heeft bij FOX. Dat Louis van Gaal hem heeft getipt bij Kees Jansma, vindt Hans Kraay Jr. ongelooflijk. ''Constant met die man in de clinch gelegen en dan zegt hij zoiets. Over mij!''

Tegenwoordig heeft Hans Kraay Jr. ook een kledingsponsor gevonden in 'Only For Men', wanneer hij een tv-optreden heeft. ''Omdat ik geen diploma’s heb, kleed ik me een beetje als een student. Zegt Johan Derksen: ‘Heb je weer zo’n kutjasje van die sponsor aan’. Vinden ze daar geweldig. Dus ik neem binnenkort vijftien stropdassen mee voor Johan'', aldus Hans Kraay Jr. in de Telegraaf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link