11 november 2014


Bijpraten met Escha (Deel 9)

Een keer in de zoveel tijd praten wij van SigaarSnor met Voetbal International-bardame Escha Tanihatu. Zij beantwoord dan voor ons een elftal aan vragen. Deze keer gaan de vragen over de theatertour van Danny Vera, de vrouwen in het VI-publiek en VI on Tour bij de Wereld Draait Door. Vandaag deel 9, van 'Bijpraten met Escha'.

1) Hoe verloopt de theatertour van Danny Vera op dit moment?
We hebben afgelopen zaterdag de laatste theater try-out gehad, van de zes. De tour is een enorm succes geweest. Iedere keer zat de zaal vol, dus vanaf volgend jaar september gaan we er dertig doen. Maar eerst gaan we vanaf begin 2015 weer door met de club-tour. Voor meer info www.dannyvera.com.

2) Heeft Hans Kraay Jr. jouw nog Veenendaal laten zien?
Hahahahahahaha, nee helaas niet!

3) Het valt op dat er steeds meer vrouwen in het publiek bij VI zitten, enig idee hoe dat komt?
Ik denk dat de mannen op maandag en vrijdag de afstandsbediening hebben en daardoor de vrouwen verplicht zijn om mee te kijken naar Voetbal International en dus stiekem steeds meer fan worden van het programma. En het dus ook wel leuk vinden om ook eens een kijkje te nemen bij ons in de studio.

4) Wat vindt je van de knappe prestatie van Johan Boskamp, om al ruim 31 kilo af te vallen?
Het is echt ongelooflijk knap. Ik weet wat voor een snoepert Johan is, en hij vindt het ook ontzettend moeilijk om al die lekkere dingen te laten staan. Maar hij is ook trots op het feit dat hij nu veel meer groente en fruit eet.

5) Weet je toevallig de verkoopcijfers van de Playboy waar jij afgelopen zomer in stond?
Ik weet niet exact het aantal, maar begreep wel dat hij erg lekker heeft verkocht!

6) Voetbal International start om 20:30, hoe laat zijn jullie er al om een uitzending voor te bereiden?
Wij zijn meestal rond 17:30 uur in de studio, dan kunnen we nog even op het gemakje eten. Vanaf 19:00 uur ga ik mijn barretje in orde maken en gaat de band repeteren.

7) Johan Derksen wil na het EK 2016 met pensioen gaan. Is VI denkbaar zonder Johan Derksen?
Ik zou hem in ieder geval enorm missen, maar ik denk dat Johan na zijn pensioen zich steeds meer met zijn grote hobby gaat bezig houden, de muziek. Dat is ook echt iets wat hij ontzettend leuk vindt. Maar Voetbal International zou nooit meer hetzelfde zijn zonder de lieve brombeer.

8) Heb je al op Kieft gestemd voor de NS-publieksprijs?
Ja, natuurlijk!

9) Waarvoor zou jij kiezen in de sportkantine. Een vette hap, of een gezonde snack?
Ik vind het initiatief van Wilfred en zijn vrouw Lili om de sportkantines gezonder te maken heel erg goed. Ik ben zelf ook erg bezig met gezonde en eerlijke voeding. Het is in ieder geval belangrijk dat er in de sportkantines een keus word aangeboden en niet alleen de vette hap.

10) Een paar weken geleden was VI op bezoek bij DWDD? Het oogde als een soort toneelstukje, vond jij dat ook?
Dit moet ik even verdedigen, het is natuurlijk heel lastig om in tien minuten een programma te maken waar we normaal 1,5 uur voor hebben bij RTL7. Daarnaast vond ik het een uniek moment, dat er een programma gemaakt wordt in een programma. Dat zegt iets over de populariteit van Voetbal International.

11) In de ViVa schreef je afgelopen zomer dat Johan Derksen je weleens op de billen sloeg. Doet hij dat nog steeds?
Het is natuurlijk niet zo dat Johan mij letterlijk om mijn billen slaat. We gaan gewoon op een gezellige manier met elkaar om. We hebben vaak achter de schermen met ze alle de grootste lol.


Wil je ook een vragen stellen aan Escha? Mail dan je vraag naar theoliversworld@hotmail.nl en wie weet wordt de vraag over twee weken aan Escha gesteld.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Escha is lekker man, niets mis mee!

Anoniem zei

ben wel benieuwd hoe de verhoudingen tussen johan en rene achter de schermen liggen voor en na hun botsing afgelopen zomer.

Anoniem zei

waar was Escha gisteren?

Anoniem zei

Hoe vaak trekt Oliver af op Escha?

Anoniem zei

Pfff, heb je Oliver weer met zijn Escha.
Moet je die foto ook zien.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link