01 juni 2013


Johan Derksen over Louis van Gaal en André Rieu (Knevel & Van den Brink)

Johan Derksen was gisteren (31 mei 2013) te gast in Knevel & Van den Brink, waar hij kwam vertellen over het vertrek van Louis van Gaal bij het Nederlands Elftal na het WK 2014 in Brazilië. Ook had hij een duidelijk mening over het niveau van de muziek die André Rieu Rieu maakt. Tevens sprak hij over hoe het nu gaat tussen hem en Wilfred Genee.

Het gesprek met Johan Derksen in van Knevel & Van den Brink is hieronder te bekijken.




35 opmerkingen:

Anoniem zei

Valt me op dat Derksen veel scherper is als hij te gast is in een ander programma, bij VI hield ie zich dit seizoen te vaak gedeist.

Anoniem zei

Effe een keer je goed scheren kan geen kwaad Johan

Anoniem zei

ach gut, ze zijn niet "on spieking terems"

hahaha

Anoniem zei

Die grijze mevrouw lijkt op een lerares pottenbakken, die wil lesgeven aan een stel mensen die lid zijn van de vereniging. Donkere moeders willen blanke baby's borstvoeding geven ofzo.

Anoniem zei

Johan heeft het bij het rechte eind! Heel goed hoe hij praat over de deuntjes van Andre Rieu. Voorheen viel hij mij al op: Onderdaan "Hou mij daarbuiten".
Ga zo door Johan. Je bent een verademing op de t.v.

Anoniem zei

Johan Derksen. Scherp als altijd. Niets aan veranderen aan die man.

Anoniem zei

Helemaal met Johan eens. Ik ben zelf een klassieke muziek liefhebber en André Rieu heeft weinig met klassieke muziek te doen maar alles met gezelligheid, nostalgie en meeklappers. Natuurlijk is hij wel een commerciaal fenomeen om van een gemankeerde violinist zo'n succes te maken. Ik woon zelf in Italie en ik kan jullie verzekeren dat hij niet in alle landen bekend is. In Italie, Frankrijk, Spanje, Rusland, Oekraine bijvoorbeeld kent zo goed als niemand hem.

Anoniem zei

Wat een misselijke galbak die Johan Derksen.
Over de hele wereld genieten mensen van de muziek van Andre Rieu. Waarom moet hij hier ook een mening over hebben? Zo wat als Andre Rieu klassieke muziek op een aantrekkelijke en voor het publiek geweldige manier neerzet. Het zou Johan sieren om niet iedereen belachelijk te maken.
Dit valt me zeer tegen.

Anoniem zei

Bij VI is/speelt hij meer een clown. Bij andere programma's is het meer de ouderwetse droge en scherpe Johan. Hoop dat ie vaker aanschuift. Ook Bij Tour de Jour zoals vorig jaar zou tof zijn.

Renzo.

Onderkruipsel zei

Er zijn mensen die goede dingen doen en talent hebben en er zijn mensen die slechte dingen zeggen en... in feite slecht zijn. Die mensen noem ik Derksen & Co. Zeer vermakelijk though.

Anoniem zei

Rieu is een mietje en probeert de macho uit te hangen.
Muzikaal is het gewoon volksverlakkerij!

Anoniem zei

Mooi die Rieu net een klein aan die telefoon die geen ijsje krijgt,begon nog net niet te janken.Heeft niks met muziek te maken is gewoon carnaval.

Anoniem zei

Die Rieu,moet gewoon niet janken.In de Arena speelde die gewoon op band stond daar als een gek te playbacken met zijn kut viool.Gewoon een dorps gek uit het Zuiden van het lands.Doet net of heel de wereld niet om hem heen kan,gelijk op zijn pik getrapt imbeciel.Flikker toch op man met je kut viool en je zoon erbij die huilebalk.

Anoniem zei

Ik ben het er helemaal mee eens. André Rieu moet dood.

Anoniem zei

@ Anoniem zei
Ik ben het er helemaal mee eens. André Rieu moet dood.

02-06-13 11:25

Deze reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op, iemand doodwensen tsssssssss

Anoniem zei

Inderdaad wat een belachelijke reactie. Jongens laten we het vriendelijk houden. André Rieu doet zijn werk en vele mensen zijn erg gelukkig bij het horen van zijn muziek. Wat is daar op tegen?

Anoniem zei

En daarentegen is er ook niks op tegen als Johan Derksen gewoon zegt wat hij van André Rieu denkt en ik ben het helemaal met Johan eens maar dat wil niet zeggen dat André geen capaciteiten heeft, die heeft hij volgens mij zeker wel. Hij is een fenomeen die veel mensen blij maakt, ik hoef alleen maar te denken aan mijn familieleden.

Anoniem zei

Maar wie had er nu eigenlijk gelijk in het heereveen verhaal?

Anoniem zei

VI had 2 mensen op die zaak gezet. Genee belde alleen met de persoon waar het over ging. Dus ik denk dat VI het wel bij het rechte eind heeft. En het was vrij ongepast van Genee om dit te doen. Discussie is geen probleem maar Genee had even moeten nadenken.

Anoniem zei

Genee is een gluiperig ventje,vies onderkruipsel. Je zit met de mensen van VI aan tafel.Je bent onderdeel ervan,laat ie zich door een ander onderkruipsel voor het karretje spannen en laat zo Ton Knippels en Iwan van Duuren.Vallen als een baksteen en als ik die twee was had ik hem een paar hoeken gegeven.Even in de gang een paar raken klappen geven zodat ie weet dat er niet gefuckt moet worden met lui van VI.Hij moet ook weg als presentator vind ik,ook al vanwege dat geirriteerd optreden naar Hansie en Bossie.Zeer kinderachtig en hij is zo achterbaks.Zijn echt wel betere presentatoren dan hij hoor,de wereld staat niet stil na hem.Je maakt deel uit van het team VI en gedraag jeje dan ook naar.Ga niet achter de rug van betrouwbare jongens om,even op eigen onderzoek uit.Door een paar telefoontjes te plegen.Nu blijkt dat ie ook helemaal verkeerd zat want Robert Veenstra is historie bij Heerenveen.Als je alleen al die kop van die vent ziet heb je al gegeten gedronken...

Michael zei

Ach iedereen zijn eigen smaak. Ik ben zelf geen fan van Rieu en zijn muziek, maar als mensen het leuk vinden is er toch niets op tegen? Net zo min als er iets op tegen is dat Johan hier weer een mening over heeft. Over smaak valt niet te twisten is een bekend gezegde, zeer 'rullevant' in dit geval lijkt me.

Anoniem zei

Doe mij maar weer een nieuwe aflevering van Escha.

Misschien kan ze vertellen of Danny ook zo goed is met zijn strijkstok.

Anoniem zei

ik wil weleens tweede viool spelen met danny en escha hoor.

Anoniem zei

Nog een verhaaltje met escha hoeft niet per se. Liever naaktfoto's onder de gordel!

Anoniem zei

Ja deel 6 komt eraan en iedereen warmt zich al op hahaha...

Anoniem zei

Ze moet inderdaad eens d'r poes laten zien. Desnoods met een flesje Amstel erin.

Anoniem zei

Deel 6 is inderdaad met foto's...

korting webshop zei

yup...Deel 6 is inderdaad met foto's...

Anoniem zei

Zolang ze d'r kale poes maar laat zien.

Anoniem zei

sukkels over sext. dt zijn geen mensen die zo denken. beesten zijn dat. erg laag

Anoniem zei

Kan dat mens nou eens d'r gleuf laten zien of wat.

ARNOLD zei

http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/artikel-detail/hans-kraay-jr-oranje-moet-kampioen-worden/

Hansie

Anoniem zei

Ja mooi he die hansie,ook over die Benno L.hahaha...

Anoniem zei

Voordat Hansie Hansie bij Knevel & Van den Brink mag ook wel een post worden gemaakt hier.

Anoniem zei

Ja waarom alleen als Johan Derksen ergens zit,Hansie hoort toch ook bij VI.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link