20 november 2012


Uitzending VI Vandaag van 19-11-2012 trekt 133.000 kijkers

De uitzending van VI Vandaag van maandag 19 november 2012 (hier terug te zien) heeft 133.000 kijkers getrokken (marktaandeel: 2,2 procent). Daarmee komt het programma niet voor in de Dag Top 25. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).

VI Vandaag is iedere werkdag tussen 19:25 en 19:55 uur te zien op RTL7. De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 6 november 2012 met 218.000 kijkers.

Klik hier voor een overzicht van eerdere kijkcijfers of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over VI Vandaag.


1 opmerking:

Eric zei

Ik bekijk de uitzendingen wel als ze op internet staan, als ik ff niks te doen heb of juist op de achtergrond als ik met iets bezig ben maar ik ga er niet ovor zitten.Het zijn met de reclame erbij mss 2 keer 11 minute ofzo en de B-sporten interesseren me niet.

Eigenlijk vind ik het niet zo raar dat er weinig kijkers zijn, het zal ook echt niet verbeteren hoor.Op rtl4 is het nieuws van 7:30, op 3 DWDD.

Programma zal binnenkort niet meer bestaan denk ik.Als internet-programma zou ik sneller bekijken, maar wel als ik er tijd/zin in heb, zoals "De Betweters" met Borst en Westerman.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link