27 november 2012


Column Wilfred Genee in het AD (27-11-2012)

Iedere week schrijft Wilfred Genee in het AD een column over actuele ontwikkelingen binnen de voetbalwereld. Zijn column van 27 november 2012:

Gudelj met Bogers als assistent, leg het maar uit
Op de avond voor de eerste uitzending van Sport7 kreeg ik een telefoontje van programmadirecteur Jos Kuijer. Of ik me nog even in Hilversum wilde melden. Toen ik een half uur later arriveerde, zat de gehele directie op me te wachten. Er werd me verteld dat Marleen Houter een uurtje eerder haar ontslag had ingediend.

Lees de column verder op de site van het AD.

Neem nu een abonnement op het Algemeen Dagblad / AD Sportwereld!

Klik hier voor een overzicht van eerdere columns.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link