10 augustus 2012


Uitzending De Spelen (do 09-08-2012)

Rick Nieman, Joop Alberda en Dennis van der Geest afgewisseld met Peter Heerschop zijn tijdens de Olympische Spelen iedere dag anderhalf uur lang te zien in De Spelen op RTL4. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van donderdag 9 augustus 2012. Met: Rick Nieman, Joop Alberda, Dennis van der Geest, Jan Peter Balkenende, Dorian van Rijsselberghe, Gregory Sedoc, Pascal Kamperman en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over De Spelen.


9 opmerkingen:

:) zei

Gisteren zei een anoniem op dit forum dat er zelfs door het publiek geklapt wordt, na het filmpje van Erben Wennemars. Ik ben er op gaan letten en het publiek deed weer net alsof ze voor een top optreden applaudisseerden. En dit filmpje was nog erger dan de andere, qua promotie voor bedrijven.

Ps. Waarom zit Erben Wennemars überhaupt in dit programma?

J. Boskamp zei

Die Dennis van der Geest moet nou toch een keer oppleuren! Ik word gek van dat ventje, het is toch niet te geloven man. God kolere, wat zit die man te zeiken. Waar hebben ze die gozer in hemelsnaam vandaan gehaald? Als die nou toch niet is een keer oprot! Donderstraal, wat een klootzak! Ik wil 'm toch een koek verkopen, dat wil je niet weten.

Anoniem zei

Dat er na een filmpje wel of niet geklapt wordt vind ik niet zo van belang. Dat het ten koste gaat van een paar minuten praten over sport wel. Maar goed, er is een sponsor en die wil ook wat. Dus dat begrijp ik dan nog wel. Waar ik me meer aan stoor is die stomme foto's waar iemand uit moet kiezen. En die quiz. Geen sponsoring, een vervelende onderbreking in het programma, en je hebt er niks aan. Verder een prima programma hoor.

Dank aan sigaarsnor voor het delen van de beelden. Om met Mart , en nu ook met Joop, te spreken: Chapeau! :)

Anoniem zei

@ 'Boskamp': je hoeft niet te kijken he ;)

Anoniem zei

Van der geest is gewoon DOM.

J. Boskamp zei

@ Anoniem: 10-08-12 09:10

Is het weer Boskamp pesten? Het is toch ongelofelijk.. Die Dennis analyseerde als een krentenbol! Maar René en Johan vind ik klasse. Formidabel, die gasten.

Anoniem zei

ik wil degene die het aandurft om Van der Geest een koek te geven graag eerst ontmoeten. Want het zal meteen de laatste mogelijke keer zijn.....

J. Boskamp zei

@ Anoniem: 10-08-12 18:55

Ik zal regelmatig bij Voetbal International aanschuiven, daar kun je me vinden. Op andere dagen ben ik in België en kijk ik gemiddeld 4 wedstrijden per dag. Maar Dennis krijgt toch echt een koek, ik wordt gek van dat mannetje.

Anoniem zei

@10-08-12 04:54
Niet over Mart beginnen aub

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link