18 april 2012


Gert Jakobs krijgt eigen reallifesoap bij RTL

Oud-profwielrenner Gert Jakobs krijgt een eigen reallifesoap bij RTL. Het programma dient als opmaat naar een nieuwe reeks afleveringen van Tour du Jour, waar Jakobs vorig jaar vaste analist was.

De opnames voor de soap, die op internet zal worden uitgezonden, zijn begin april gestart. Wanneer de eerste aflevering te zien zal zijn, is nog niet bekend.

Jakobs is erg enthousiast over het project. "Prachtig dit, ik heb me kapot gelachen. Ze bedenken allemaal dingen voor mij, en ik weet van niks. De eerste week proberen ze van mij een acteur te maken. Dan word ik overal heen geslingerd. Hilarische televisie wordt dat."


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Super

Anoniem zei

Held!

Memaris zei

Geniaal, ik zie er nu al naar uit

Anoniem zei

In elk geval intelligenter dan Barbie's bruiloft!!

Anoniem zei

mooi man, veul plezier. Ik kiek dr noar oet !!

Anoniem zei

Ik zal geen uitzending missen ;-))

Aad Hoek zei

Zet hem op,Gert! :-))

Anoniem zei

Tja.

Anoniem zei

Dit is een artikel dat sigaarsnor van RTL heeft gekregen ten compensatie dat er geen fragmenten van VI meer op youtube mag worden geupload...

Anoniem zei

Geweldig!!!

SigaarSnor zei

@Anoniem 19-04-12 22:09: Ik weet niet precies waar je die wijsheid vandaan haalt, maar (voor zover het überhaupt van belang is): het klopt niet...

Robert van den Heuvel zei

Tour du Jour komt terug... hoi!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link