13 juli 2011


Johan Derksen deelde inkomsten KPN-reclame met Genee en Van der Gijp

Johan Derksen heeft het geld dat hij eerder dit jaar kreeg voor zijn optreden in een commercial van KPN gedeeld met zijn Voetbal International-collega's Wilfred Genee en René van der Gijp. Dat onthult Genee deze week in de VARAgids.

Genee: "Johan kan een hufter zijn, maar eigenlijk is hij een enorm lieve man. Wat ik tekenend voor hem vind, is dat hij het geld dat hij kreeg voor een KPN-reclame waarin hij de hoofdrol speelt, met René van der Gijp en mij deelde. Hij zei: 'Ik kan die commercial alleen doen omdat ons programma zo'n succes is en daar zorgen wij met z'n drieën voor.' Hij kan soms echt verwarrend warm en gevoelig zijn."

Om welk bedrag het precies gaat, vermeldt Genee niet. In Nieuwe Revu schatte reclamegoeroe Hans van Dijk het bedrag dat Derksen heeft gekregen voor zijn optredens in commercials van KPN onlangs op 46.875 euro (daarbij aangetekend dat Derksen naast in de 'huisschilder-commercial' eerder ook al in een KPN-commercial samen met Willem van Hanegem te zien was).


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja waar praten we dan over 5 hondertjes?

Anoniem zei

Als hij het echt door 3 heeft gedeeld wel iets meer hoor. Je krijgt vele duizenden Euro's voor zo'n klusje.

SigaarSnor zei

Ik heb een alinea aan het bericht toegevoegd waarin de mogelijke vergoeding die Derksen voor het klusje heeft gekregen, vermeldt staat.

Anoniem zei

Doe dan een goed doel -.- Deze mannen hebben al genoeg geld. En Gijp die ligt alleen met zijn dikke reet op de bank. Versta me niet verkeerd ik ben groot fan van dit trio maar dit bericht vind ik een beetje hatelijk.

Anoniem zei

@ anoniem 12:08: mensen hebben nooit genoeg geld.

Anoniem zei

Johan is echt een fucking baas

Anoniem zei

Wie zegt dat ze het niet aan een goed doel hebben gegeven? Het enige wat Johan heeft gedaan is het geld verdelen omdat het volgens hem niet alleen van hem is, er staat nergens waar ze het aan hebben uitgegeven;)

Anoniem zei

lekker makkelijk om te zeggen dat iemand anders zijn geld maar aan een goed doel te geven,doe het lekker zelf.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link