15 april 2011


Derksen: 'Sparta-uitzending' Voetbal International was vreselijk

Afgelopen maandag kwam de uitzending van Voetbal International live vanaf het Rood-Witte Mannendiner van Sparta in Rotterdam. Het was geen succes, zo vond Johan Derksen. Hij hoopt een dergelijke avond dan ook niet nog eens mee te maken, zo liet hij voor de camera van RTV Rijnmond weten. "Ik vond het vreselijk, het ergste wat ik ooit meegemaakt heb."

Derksen: "Ik heb het van tevoren gezegd, maar er waren bestaande afspraken en er was ook al heel veel geld geïnvesteerd. Ik heb daar verder niets over te zeggen, maar dit werkt helemaal niet. Je doet die 500 mensen die hier zitten er geen plezier mee en je straft ons ermee." Daarnaast was het volgens Derksen ook voor de kijker thuis niet leuk.

"Het is weer commerciële televisie, er moet verdiend worden... Ik heb het nu twee keer gedaan en ze zetten er maar andere clowns neer als ze het nog eens willen doen, want ik ga er niet meer zitten."

Bekijk het hele interview met Derksen hieronder:



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond het een van de slechste afleveringen ooit. Wat een dooie mensen daar zeg tering heej:P

Mike Wierks zei

Het was inderdaad gewoon slecht.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link