06 november 2010


Uitzending Voetbal International (vr 05-11-2010)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier de complete uitzending van vrijdag 5 november 2010. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Harm van Veldhoven en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


8 opmerkingen:

Anoniem zei

toen die Harm van Veldhoven pas in nl kwam werken von ik het maar een raar mannetje,
maar ik krijg steeds meer sympathie voor hem

Anoniem zei

Leuk dat veld van harmhoven in de show zit!

Anoniem zei

kword wel gek van dat vriendin van danny vera, die komt altijd na de pauze ff in beeld bier brengen aan rene (en/of gast). heel irritant.

Eric zei

Van Veldhoven komt sympathiek over, zeker!

Het is wel zo dat afleveringen waar een trainer of speler aan de tafel zit over het algemeen een stuk saaier zijn.Wanneer, ik noem maar, Johan Boskamp, Erik Dijkstra (jakhalzen) of Schelvis er zijn worden en meer meningen gegeven en dat leid weer tot (leuke) discussies.

Wanneer een trainer aanschuift praat hij weer voorspelbaar en voorzichtig geformuleerd.Ook gaat het voor een groot deel over de club van die trainer tijdens de uitzending.

Persoonlijk interesseert 't me niet veel wannneer de aandacht dieper op 1 club/trainer komt te liggen.Vind ik ook meer iets voor het saaie Studio Voetbal.

Eric zei

PS: offtopic:ik ben waarschijnlijk de enige maar de gras-achtergrond op de site leest niet zo lekker weg.Zou een verbetering zijn als het onder tekst gewoon vaste kleuren waren.

;)

Arnold zei

Dat over die achtergrond ben ik met je eens, Eric ;)

Het was eerst beter.

SigaarSnor zei

@Eric en @Arnold: Dat had ook gewoon zo moeten zijn, maar werkte niet (meer) goed in Internet Explorer door een foutje in de code van de site. Omdat ik zelf Google Chrome en Firefox gebruik, had ik het nog niet opgemerkt. Hoe dan ook: als het goed is, is er nu ook in Internet Explorer weer gewoon een achtergrond te zien bij de tekst. Zouden jullie dat kunnen bevestigen? Dank!

Arnold zei

Hey, het is weer goed leesbaar ;)

Dank je

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link