20 september 2010


Uitzending Voetbal International (ma 20-09-2010)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een oude aflevering nog eens terugkijken? Dat kan!

Bekijk hier de complete uitzending van maandag 20 september 2010. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Tijl Beckand en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


19 opmerkingen:

Anoniem zei

Tijl = FAIL

Anoniem zei

tijl 3 kansen gehad,gewogen en telicht bevonden,graag niet meer terug komen,hoeveel zinnen heeft de beste man vanavond gezegt stuk of 10?
waarvan 9 domme opmerkingen waar genee gewoon over heen prate

Anoniem zei

deed de tv aan en zag een lege stoel, en dacht gelukkig, maar nee hoor

weer die **** tijl, kan toch niet meer. zo slecht, zo nutteloos , zo zwak.

zet daar gewoon wouter bos neer ofzo , probeer hansie 1x in de 2 weken te regelen ofzo, probeer henk spaan ofzo,iemand met een beetje voetbal verstand aub.

om te lachen kijk ik de herhalingen van de hoogtepunten van vorig jaar, blijft leuk.

Alexander zei

Het was op het eind wel duidelijk dat Gijp, Genee en Derksen het ook niet meer in Tijl zien zitten. Ik verwacht hem niet meer terug, en gelukkig maar!

Anoniem zei

Veel liever Wouter Bos dan Tijl!

Unknown zei

Tijl was beter als de vorige keer, maar nog steeds bar slecht.

Anoniem zei

Harm beter dan de vorige keer? Die gast kan er echt helemaal maar dan ook helemaal niks van. Alles wat hij zei werd niet opgepakt door de heren. Gijp dacht ook van ach rot toch op Tijl.

Anoniem zei

Geen Tijl meer a.u.b. en ook geen Wouter Bos meer want dan gaat het weer een halve uitzending over politiek.

Unknown zei

Klopt, maar hij was wel beter vind ik..
Natuurlijk blijft het erg erg slecht..

Anoniem zei

Het probleem is dat Tijl geen voetbal know-how heeft. Hij kan nergens over meepraten.

Hij trapt af en toe een open deur in, of maakt een geforceerd semi-leuke opmerking.

Zet er anders Danny Vera neer of de vrouw van Johan. In ieder geval geen Tijl Backhand meer.

Unknown zei

Ja maar ik zeg toch ook dat hij niet leuk is?
Alleen zeg ik erbij: beter als de vorige keer.
Begrijp me niet verkeerd dat je denkt dat ik hem goed vond :P

Anoniem zei

duidelijk harm, maar moet zeggen dat ik niet begrijp dat je hem beter vond dat de andere keren. maar dat is jou mening. Mijn mening is dat ik tijl slechter vond dan de andere keren, want dit keer had tijl echt niks te melden.

Anoniem zei

Tijl was idd niks. Heeft geen voetbalverstand en is absoluut niet grappig. Moet zeggen dat ik ook geen fan ben van Jakhals Erik, maar met hem is er wel een discussie mogelijk. Wouter Bos is ook niet slecht.

Als opvolger van Hans Kraay jr. heeft alleen Emile Schelvis mij kunnen bekoren, vanwege zijn inside-informatie en Serie A kennis is hij nog altijd boeiender dan de rest.

Anoniem zei

helemaal mee eens

Unknown zei

Henk Westbroek morgen, vorig jaar was ie goed!

Anoniem zei

@harm met konningendag bedoel je;-)

OranjeEINS zei

De filmpjes van de aflevering van maandag staan weer online, enkele dagen al, maar zijn nog niet geplaatst op de site.

Anoniem zei

Misschien kun je die vierde stoel maar beter permanent onbezet laten. Wilfred, Johan en René hebben namelijk allemaal knowhow en vormen samen een goed stel, maar de vierde gast heeft niks te melden en wordt steeds geforceerd bij het gesprek betrokken door Genee, waarna altijd een tegenvallende bijdrage volgt. Alleen Wouter Bos is goed, maar dat is mijn persoonlijke mening. Tijl is heel erg door de mand gevallen en ook Erik valt tegen. Schelvis gaat wel, maar valt ook een beetje buiten de boot bij de drie heren.

Unknown zei

Eigenlijk kan er maar één persoon die plaats innemen he :P

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link