10 december 2015


Johan Derksen: ''Voetbal Inside kan prima zonder Wilfred Genee''

Johan Derksen en René van der Gijp houden er ernstig rekening mee dat Wilfred Genee na dit seizoen vertrekt bij Voetbal Inside. Dat zegt Johan Derksen vandaag in Het Parool!

Wilfred Genee heeft wel vaker zijn twijfels uitgesproken over zijn tv-toekomst en Johan Derksen denkt dat dat zomaar eens oprecht kan zijn. ''Wilfred is natuurlijk de ultieme presentator, maar ik sluit niet uit dat hij na dit jaar afhaakt. Hij heeft nog niet bijgetekend. René van der Gijp en ik zijn tot het WK van Rusland in 2018 verbonden aan RTL. Dan ben ik 69 en stop ik ermee.''

Toch verwacht Johan Derksen dat het format Voetbal Inside ook door kan gaan zonder Wilfred Genee. ''Dat denk ik wel, ja. Barbara Barend heeft het praatprogramma ook een paar jaar gepresenteerd, en Koert Westerman bleek ook een prima stand-in te zijn.''


7 opmerkingen:

Anoniem zei

pure tactiek van deze slangen jurist dit. hoe langer je wacht met bijtekenen hoe hoger het salaris wordt.

Anoniem zei

Als dat van die slangen tactiek zo is, dan zeggen Johan en René wel dingen die het makkelijker maken om te zwaaien met het handje richting Wilfred. Dat zal deze laatste dan wel weer minder handig vinden.

Het is inderdaad een beetje een wezel, maar dat maakt het programma wel spannend (en tegelijk ook weer repetitief). Yep, misschien is het beter om hem niet terug te hebben, maar iemand anders.

koert Westerman vind ik niet zo leuk, Barbara wel.

Anoniem zei

gozer heeft natuurlijk veel meer aanbiedingen lopen. om eerlijk te zijn kan ik hem wel missen. als het eenmaal over voetbal begint begint hy dan over onzin

Anoniem zei

Uitzendings-link is laat deze keer

Anoniem zei

Hier is de mp4-link voor 11 december

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3t/progressive/components/videorecorder/34/343224/343228/946af852-7a3c-39cc-864c-10b8a828961d.ssm/946af852-7a3c-39cc-864c-10b8a828961d.mp4

Anoniem zei

@Anoniem 23.45:

Dank je wel voor de link.

Vluchteling zei

Ja het duurt lang die link. Mijn verblijfsvergunning gaat een stuk sneller. Gegroet!

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link