12 augustus 2015


Ronald de Boer heeft geen moeite met kritiek Voetbal Inside

Ronald de Boer heeft geen moeite met de kritiek in het programma Voetbal Inside (VI) op zijn rol als SBS-voetbalanalyticus bij de Champions League. De Boer reageert daarmee op de uitspraken die Johan Derksen en René van der Gijp afgelopen maandag deden.

Zij vinden dat De Boer niet serieus kan worden genomen, omdat hij als vaste analyticus zijn broer Frank - trainer van Ajax - interviewde.

Ronald de Boer: ''Het is misschien ook wel een beetje raar, maar ik probeer op dat moment gewoon een inhoudelijke vraag te stellen die de kijker wil horen. Dat heeft niets met Frank te maken. Ik stel die vraag ook privé aan mijn broer. Bijvoorbeeld: 'Wat ga je de eerste helft doen? Welke tactiek ga je hanteren?' Ik denk dat ik objectief en kritisch genoeg ben. Natuurlijk heb je altijd voorkeuren en ging de voorkeur in dit geval logischerwijs uit naar mijn broer, want hij is trainer van een Nederlandse club. Maar ik probeer het wel genuanceerd te brengen.''

Dat VI erover viel vindt hij wel logisch. ''Je weet dat het er aan zit te komen, want ze steken in dat programma graag de draak met mensen. VI is gewoon weer begonnen met waar het vorig seizoen opgehouden is. Ik heb er geen moeite mee, je moet er tegen kunnen.''


3 opmerkingen:

Anoniem zei

botoxkop!

Anoniem zei

bron?

Anoniem zei

Van der Gijp spoort gewoon niet.. Als er iemand verstand heeft van het spelletje van Ajax en dit goed kan analyseren is het De Boer wel, Ronald in dit geval.

Ben allang blij dat Van der Gijp alleen bij dat programma aan tafel zit, moet er niet aan denken hem bij nog meer programma's te zien. Ach, gelukkig weten we allemaal dat hij daar ook de capaciteiten niet voor heeft :D

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link