05 november 2014


Sierd de Vos: ''VI Oranje stuurde te weinig personeel naar Brazilië''

Sierd de Vos vindt dat VI Oranje hem afgelopen zomer met te weinig man naar Brazilië heeft gestuurd. Dat vertelt de voetbalcommentator in VARAgids. Sierd de Vos maakte voor VI Oranje elke dag een item over het WK Voetbal in Brazilië.

''Ik was in Brazilië met vier man, terwijl ik er eigenlijk acht nodig had. De NOS was er met 65 medewerkers. Je komt niet toe aan ‘mooie filmpjes’. Het was al een hele klus om op tijd te komen. Soms zat je vier uur in het vliegtuig en daarna zes uur in een auto'', aldus Sierd de Vos.

Sierd de Vos geeft eerlijk toe dat als hij het laatste nieuws rondom het Nederlands elftal moest brengen, hij af en toe wat moest improviseren. ''Ja, wist ik veel. Dus het was improviseren.''

Het duurde een aantal dagen voordat Sierd de Vos doorhad dat zijn populariteit enorm aan het groeien was in Nederland. ''De eerste die mij erop wees dat het enig effect had, was Jan de Jong van de NOS. Die zei: ‘Goh, je kan niet meer over straat straks. In dat kwartier dat jij in beeld bent schieten de kijkcijfers omhoog’. Ik vond dat leuk.''


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb genoten van zijn filmpjes en hoop op een vervolg volgend toernooi...

Anoniem zei

Je zou ook kunnen zeggen dat ze er één teveel hebben gestuurd

Anoniem zei

Niet zo bijdehand halve haan mongool

Anoniem zei

"Niet zo bijdehand halve haan mongool"
Niet te pop hé

Anoniem zei

bijdehand:
Anoniem zei

Je zou ook kunnen zeggen dat ze er één teveel hebben gestuurd
06-11-14 11:56
Anoniem zei

Niet zo bijdehand halve haan mongool
06-11-14 16:03
Anoniem zei

"Niet zo bijdehand halve haan mongool"
Niet te pop hé
07-11-14 01:57

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link