20 oktober 2014


Uitzending Voetbal International (ma 20-10-2014)

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zijn iedere maandag en vrijdag anderhalf uur lang te zien in Voetbal International op RTL7. Uitzending gemist of een aflevering nog eens terugkijken?

Bekijk of download hier (RTL XL) of hier (directe .mp4-link) de complete uitzending van maandag 20 oktober 2014. Met: Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp, Hans Kraay Jr., Thijs Slegers, Escha Tanihatu en Danny Vera.

Klik hier voor een overzicht van alle video's bij deze uitzending of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over Voetbal International.


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Supersnel! Dank!

Anoniem zei

Lekke pizza met ebola uit Longyearbyen Noorwegen

Anoniem zei

Een zuurstok pizzaatje van een Ethiopisch theehuis vanavond.

Anoniem zei

Jezus wat snel

Anoniem zei

Bedankt alweer vanuit Ierland.

Zwarte Piet zei

Danny Vera neem ik mee naar Spanje En zijn vrouw neuk ik zwanger, en geef dan Martins Indi de schuld.. Groetjes Zwarte Piet

Anoniem zei

Mp4 werkt niet!

Anoniem zei

Echt klasse jongen!! Groeten uit Edinburgh., Schotland

Unknown zei

Bedankt vanuit Belgie...lekker frieteke erbij en kijke maar!

Anoniem zei

bakje rijst op schoot, lekker VI kijken. groenten uit africa

Anoniem zei

Wat een mongolen hierboven,geef je op voor SynDroom.Het is de bedoeling een reactie over het programma achter te laten.Wat intereseert het ons dat je het snel hebt kunnen downloaden en wat je daarbij eet.Ik heb niks tegen mensen met een handicapt maar jullie hebben toch een eigen bloq....?

Anoniem zei

En ook de groeten uit China

Kevin zei

@Anoniem 21-10-2014 07:21
He paardenlul ben jij er ook weer! Wat een treurig persoon ben jij hahaha. Met steeds dezelfde domme grappen, oh oh ga je schamen...ik hoop voor je dat je echt een jaar of 12 bent anders zou ik echt eens een afspraak maken met een psychiater

Anoniem zei

Wanneer ik de mp4 op mijn telefoon wil afspelen, krijg ik telkens de melding: "Video kan niet worden afgespeeld." In het verleden werkte die mp4-link op mijn telefoon echter uitstekend. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Anoniem zei

Bij mij doet hij het in Firefox niet, maar op Chrome wel. Misschien eens andere browser op je telefoon proberen?

Anoniem zei

Hartstikke bedankt! Groeten uit Sheffield. :)

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link