04 december 2013


Speciale Voetbal International uitzending op Oudejaarsavond

Voetbal International zal op 31 december 2013 de gehele oudejaarsavond vullen op mannenzender RTL 7. Dit keer komt RTL 7 niet een compilatie met hoogte en dieptepunten van afgelopen seizoen, maar deze keer komt Voetbal International met een avondvullend programma met geheel nieuwe reportages en unieke beelden.

Zo zijn er reportages over hoe René van der Gijp zich voorbereidt op een uitzending en hoe een dag er uitziet voor Johan Derksen. En ook presentator Wilfred Genee en vaste gasten Johan Boskamp en Hans Kraay Jr. worden uitgelicht. Daarnaast krijgt de kijker een blik achter de schermen bij het populaire voetbalpraatprogramma. Hoe komt Voetbal International tot stand elke maandag- en vrijdagavond? Voor de fans van Voetbal International dus een oudejaarsavond die ze niet mogen missen.

De speciale oudejaarsuitzending van Voetbal International begint op 31 december 2013 om 20:30 en duurt tot 23:59.


14 opmerkingen:

hansie zei

Tot 23:00 zou beter zijn. ik denk niet dat mensen na 23:00 nog gaan kijken

Anoniem zei

Vind ik leuk!

Rene van der Lijp zei

Heel nice!

Berry de Badeend zei

JAJA dat hoor ik graag

Anoniem zei

Slaat nergens op tot 23.59uur,wie is er dan nog in nuchtere toestand???Ik niet in iedergeval en hoop dat ik de boel later kan terug zien.

Raimond zei

Fantastisch idee mannen! Dat wordt een top avond! Kijk er naar uit! Mooie afsluiting van het jaar!

Binnen zei

Ik kijk het de volgende dag wel want ik ben dan buiten.

Anoniem zei

TV voor singles

Anoniem zei

Heb echt wel andere dingen op dat tijdstip te doen.........

Unknown zei

Anoniem zei
Slaat nergens op tot 23.59uur,wie is er dan nog in nuchtere toestand???Ik niet in iedergeval en hoop dat ik de boel later kan terug zien. (05-12-13 17:22)

Hoopt dat jij niet in de zelfde stad woont als ik, lijkt mij gevaarlijk als jij niet nuchter bent en je gaat vuurwerk afsteken, . . ~;-) HIHIhihi

Wob Scholten zei

Yovinkk!

Anoniem zei

Ich höffe das Johan Derchsen das nicht seriös geht tun ja hahahaahha bratwurst mit pommes ja das ist mir so toll RUDI SPIEL UNS EINS

Anoniem zei

Leuk!

Unknown zei

Ik ben die avond waarschijnlijk ook niet thuis en kan het niet opnemen omdat ik in Vlaanderen woon. Ik wil deze aflevering zeker niet missen maar heb schrik dat deze speciale uitzending niet op rtlgemist komt. Kan iemand dit voor de zekerheid opnemen om nadien eventueel online te zetten?

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link