27 november 2012


Uitzending VI Vandaag van 26-11-2012 trekt 104.000 kijkers

De uitzending van VI Vandaag van maandag 26 november 2012 (hier terug te zien) heeft 104.000 kijkers getrokken (marktaandeel: 1,8 procent). Daarmee komt het programma niet voor in de Dag Top 25. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).

VI Vandaag is iedere werkdag tussen 19:25 en 19:55 uur te zien op RTL7. De best bekeken uitzending ooit is die van maandag 6 november 2012 met 218.000 kijkers.

Klik hier voor een overzicht van eerdere kijkcijfers of bekijk hier alle uitzendingen van, fragmenten uit en het laatste nieuws over VI Vandaag.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kijk eigenlijk nooit meer VI Vandaag terwijl ik wel regelmatig RTL Sport of hoe dat ook heette keek. Ik vond die V/d Geest, Fatima en Van Duren best leuk om naar te kijken. Zolang Derksen er niet bij zat was er een leuke sfeer. Nu het ook alleen over voetbal gaat vind ik het minder.

Anoniem zei

Van der Geest was leuk. Die gaf dat voetbal kliekje ook wel eens goed tegengas. Fatima was niet bijzonder en Iwan van Duren is gewoon een Derksen kloon. Heeft over alles precies dezelfde mening, dus voegt verder weinig toe.

Ik kijk nooit VI vandaag, dus ik kan het niet beoordelen. Maar als het voornamelijk over de eredivisie gaat kan ik me voorstellen dat er weinig interesse voor is. Eigenlijk is sport alleen maar interessant op het hoogste niveau.
En wat voetbal betreft heb je het dan niet over Nederland. Ze zouden het in de reguliere VI ook wel wat vaker en langer over buitenlandse competities mogen hebben.

Anoniem zei

Ze hebben het in VI inderdaad veel te veel over de Eredivisie. Ze kijken ook nooit naar de buitenlandse competities en hebben er geen verstand van. Dan kijken ze ineens verbaasd op dat Juve best een aardig team heeft. En doen ze raar wanneer Dortmund Ajax van de mat speelt. Terwijl Dortmund al seizoenen lang top speelt.

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link