21 juli 2011


RTL wil ook volgend jaar Tour du Jour op de buis

RTL is tevreden over Tour du Jour (dat gisteren met 688.000 kijkers een nieuw hoogtepunt beleefde) en zou het programma volgend jaar graag opnieuw in de Nederlandse huiskamers brengen. Dat vertelde Wilfred Genee gisteren in het radioprogramma Ruuddewild.nl op Radio 538.

Of dit ook daadwerkelijk zal gaan gebeuren, is echter nog de vraag. Genee: "Ik moet even kijken. Volgend jaar is er eerst vier weken het EK met VI Oranje, daarna gaat de Tour de France meteen door. De directie heeft me gevraagd of ik er rekening mee wil houden dat ik volgend jaar zeven weken elke avond op de buis ben. Dat wil ik eerst met mijn vrouw bespreken, dat lijkt me heel verstandig."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link