21 mei 2014


Wilfred Genee: ''VI Oranje op Curaçao vond RTL geen goed idee''

Als het aan Wilfred Genee zou hebben gelegen dan speelde deze editie van VI Oranje zich niet af in Scheveningen maar op Curaçao. Echter kreeg Wilfred Genee niet de steun van de RTL directie om dit plan te kunnen uitvoeren.

''Ik had het bijna zo ver dat we naar Curaçao gingen. Dat had ik helemaal uitgewerkt enzo, maar dat vonden ze bij RTL niet zo’n goed idee. Nou, jammer. Het kleinste stukje van Nederland dichtbij Brazilië, had ik gedacht. De sponsoring en alles was geregeld, maar ja'', aldus Wilfred Genee tegen RTL Boulevard.

Voor Wilfred Genee was VI Oranje op Curaçao een ultieme droom, hij zag het namelijk al helemaal voor zich. ''Johan Derksen in een zwembroek met een sigaar in een baai. Dat had geweldig geweest. Ik had Gerard Joling en Gordon bijna zo ver om als vliegende verslaggevers op Curaçao rond te rennen. Dat had ook heel leuk geweest.”


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Was wel lekker makkelijk voor Wimpie geweest om daar z'n lijntjes te scoren

I AM LUC zei

Het was leuk geweest om het op Curacao te houden, zeker omdat het dicht bij de braziliaanse cultuur ligt.


l4ngsdelijn.blogspot.com

Anoniem zei

Gelijk weer die grappen over Kieft,wat zijn sommige mensen toch zielig...

Anoniem zei

Ach hij heeft altijd al een neusje voor de goal gehad. En nu blijkt voor nog veel meer.

Anoniem zei

@Oliver : Komen er toevallig ook net als voorgaande seizoenen weer MP4 download links (wetransfer) beschikbaar van compilaties van het afgelopen seizoen & en van de aankomende VI Oranje uitzendingen?.

Zou als het zo is wel super zijn!!!

Gunter zei

waar blijft dat nederlandselftal programma dan met Derksen?? Het is weer amateurfase ultimate hierzo kankerzooi

Oliver zei

@anoniem 22-05-14 18:19
Nee, geen tijd, ik lig midden in een echtscheiding

Anoniem zei

De Braziliaanse cultuur is helemaal NIET verwant aan die van curacao. ook ligt Brazil nog een behoorlijk eind van de antillen af. Het is geen europa waar alles relatief klein is.

Anoniem zei

Maar het klimaat is hetzelfde paasei,en er wonen en werken ook veel mensen uit Brazilie...

Anoniem zei

Wat weet jij daar van? Je bent er nog nooit geweest schelpdier

Anoniem zei

Ik woon er,halve haan en zit nu op het strand dit berichtje te tikken...

Anoniem zei

Weersvoorspelling Aruba voor vandaag: "tropische cycloon, met wind stoten van windkracht 12"

Mijn reet dat je daar op het strand zit, plofkip.

Anoniem zei

Kom anders eens ff kijken,ik lig nu in mijn eigen zwembad...........

Anoniem zei

Ik zie niks

Anoniem zei

Ik zit nu bij de hoeren,en jij kijk eens naast je op de bank hahahahaahahahahaha...........

Anoniem zei

31-05-14 19:50

Ik ben helemaal niet in discussie met jou, optyfen

Anoniem zei

WHAAAAAAAAAAAAAAA

Een reactie posten

Plaats nu je reactie! Je kunt gebruikmaken van de volgende HTML-tags:
- <b>vet</b> = vet
- <i>cursief</i> = cursief
- <a href="http://SigaarSnor.blogspot.com/">link</a> = link